۲
۱
plusresetminus
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷

فضای ابری رایگان؛ هدیه ایرانسل به مشترکان

ایتنا - مشترکان ایرانسل کافیست هنگام ثبت‌نام در ابرینو، شماره ایرانسلی خود را وارد کرده و با ورود به اپلیکیشن، مراحل ثبت‌‎نام خود را تکمیل کنند.
فضای ابری رایگان؛ هدیه ایرانسل به مشترکان
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان ایرانسلی می‌توانند با ثبت‌نام در اپلیکیشن ابرینو، از امکان استفاده از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان یک ماهه نیز بهره‌مند شوند.

به گزارش ایتنا برای فعال‌سازی رایگان این فضای ویژه یک ترابایتی، مشترکان ایرانسل کافیست هنگام ثبت‌نام در ابرینو، شماره ایرانسلی خود را وارد کرده و با ورود به اپلیکیشن، مراحل ثبت‌‎نام خود را تکمیل کنند. همچنین امکان خرید و فعال‌سازی بسته‌های عادی یک ماهه، سه ماهه و 6 ماهه نیز برای کاربران ابرینو فراهم است.

ابرینو به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری ابری ایرانی، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند فایل‌های مختلف صوتی، تصویری، ویدیویی، متنی و شماره تلفن‌های مهم و پرکاربرد خود را روی ابرینو ذخیره و نگهداری کنند یا با دیگران در فضایی کاملاً امن، به اشتراک بگذارند.

خدمات ذخیره‌سازی ابری (cloud storage service)، در دنیا برای نگه‌داری و مدیریت ساده‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر و امن‌تر فایل‌ها و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خدمات که کاری شبیه «هارد دیسک»ها را به صورت غیرفیزیکی انجام می‌دهد، از طریق شبکه‌های امن رایانه‌ای، اطلاعات ذخیره شده را بدون اشغال فضا روی گوشی یا رایانه، در هر مکان و زمان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
مشترکان خدمات ذخیره‌سازی ابری ابرینو، علاوه بر استفاده از اپلیکیشن موبایلی، از طریق نسخه وب ابرینو نیز می‌توانند فایل‌های ذخیره شده خود را مدیریت کنند.

اپلیکیشن موبایلی ابرینو از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی از جمله «بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه»، «کافه بازار» و نیز وب‌سایت ابرینو در دسترس کاربران است.
ایرانسل اعلام کرده با تسهیل دسترسی مشترکان به دنیای دیجیتال، تلاش دارد تا به تجربه‌های زندگی دیجیتال مشترکان خود بیافزاید و به «اپراتور دیجیتال» بیش از پیش نزدیک شود.
 
کد مطلب: 59162
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی گرونه
چنینن سرویسی (َAbrino(Abrino) بایستی رایگان ارائه شود و گرنه به جلب مشتری نخواهد انجامید
محمود
feedback
Iran, Islamic Republic of
درسته گران هستش وَ مثل بسته اینترنتی زمان دارد
اگر سیاست های ابرینو تقییر نکنه این کسب و کار نوپا بزودی ورشکست میشه
بایستی ارزان تر بشود
و وقتی که خریدیم باید ما دام العمر باشد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام