۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲

اپل بعد از ۲۸ سال به CES برمی‌‌گردد

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا بعد از 28 سال برای اولین بار به‌صورت رسمی در نمایشگاه CES لاس‌وگاس حضور پیدا کند.
اپل بعد از ۲۸ سال به CES برمی‌‌گردد
گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا بعد از 28 سال، برای اولین بار به‌صورت رسمی در نمایشگاه بزرگ CES در لاس‌وگاس حضور پیدا کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، شنیده‌ها حاکی از آن هستند که اپل بالاخره پس از 28 سال قصد دارد در CES حضور پیدا کند، و نکته مهم اینکه موضوع بحث این کمپانی در این نمایشگاه به‌طور حتم حریم خصوصی خواهد بود.
گفته شده که جین هوروات به‌عنوان رییس بخش حریم خصوصی جهانی اپل به سخنرانی خواهد پرداخت.
 
به‌ این‌ ترتیب، هوروات(که بسیاری از افراد نام او را به الف‌های سری ارباب حلقه‌ها تشبیه کرده‌اند!) در رابطه با حریم خصوصی و جایگاه آن به‌عنوان یکی از حقوق مسلم بشر سخنرانی خواهد کرد.
البته وقوع چنین نطق‌هایی از سوی مقامات اپل چندان دور از ذهن نیست، چرا که اپل این روزها بیش از هر زمان دیگری به مبحث حریم خصوصی و اهمیت آن پرداخته است.
 
 
با وجود تمام اینها از دید ناظران، شرکت اپل اخیراً همه کمپانی‌ها را به حفظ حریم خصوصی کاربران دعوت می‌کند، اما در نهایت اقداماتی انجام می‌دهد که خود ناقض فاحش حریم خصوصی است. برای مثال به‌تازگی مشخص شده است که این کمپانی، اطلاعات موقعیت مکانی کاربران آیفون 11 را رصد کرده است.
به همین دلیل بسیاری از افراد این روزها به سخنرانی‌های اپل در رابطه با حریم خصوصی با دیده شک و تردید می نگرند.
 
ارین ایگان به‌عنوان مدیر ارشد سیاست حفظ حریم خصوصی فیس‌بوک نیز در این سخنرانی به هوروات ملحق خواهد شد و در رابطه با چگونگی ایمن‌سازی آینده صحبت خواهد کرد.

او از این فرصت استفاده خواهد کرد تا از اقدامات و ایده‌های مارک زاکربرگ در زمینهٔ تبدیل فیس‌بوک به یک پلتفرم امنیت محور دفاع نماید، ضمن اینکه در عین‌ حال احتمالا تلاش خواهد کرد رسوایی کمبریج آنالیتیکا را هم لاپوشانی کند.
 
کد مطلب: 59146
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام