۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

آغاز آزمون خودروهای خودران توسط مرسدس و بوش

ایتنا- کمپانی‌های بوش و مرسدس بنز برای اولین باز خدمات خودروهای خودران خود را در شهر سیلیکون ولی آزمایش خواهند کرد.
آغاز آزمون خودروهای خودران توسط مرسدس و بوش
کمپانی‌های بوش و مرسدس بنز برای اولین بار خدمات خودروهای خودران خود را در شهر سیلیکون ولی آزمایش خواهند کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، برای شروع آزمایش خدمات خودروهای خودران خودروهای خودران کلاس S مرسدس بنز گروهی انتخاب‌شده از کاربران را شمال سن خوزه به جنوب این شهر می‌برند. مسیر بسیار شلوغ سان کارلوس و استیونس کریک که در مسیر سن خوزه غربی و جنوب شهر قرار دارد، آزمون بسیار خوبی برای فناوری خودران ساخته‌شده توسط مرسدس و بوش است.
 
 
 
 این دو کمپانی پیشرو به‌جای بازی با طرح‌های مفهومی به دنبال ساخت سیستم خودران ویژه‌ای هستند که بتوان آن را در مدل‌ها و سازه‌های مختلف جای داد. این دو کمپانی برای انجام چنین کاری سعی کردند که از اطلاعات هوش مصنوعی و آزمون‌های انجام‌شده در اشتوتگارت استفاده کرده و نتایج تمامی آن‌ها را در آزمون دنیای واقعی سن خوزه پیاده‌سازی کنند.
 
بر اساس نظرهای متخصصان منطقه سن خوزه در ایالات‌متحده در طی دو سال آینده 40 درصد رشد خواهد کرد و به‌این‌ترتیب بررسی تأثیر خودروهای خودران در این شهر نکته جالب‌توجهی است. دولان بکل به‌عنوان مدیر پروژه سن خوزه در این رابطه اظهار داشت که:« ما می‌خواهیم بدانیم که چگونه یک خودروی خودران می‌تواند به بهبود امنیت و کاهش ازدحام کمک کرده و جابه‌جایی را در دسترس تر ، پایدار و فراگیرتر کند. اگر رانندگی خودران قرار است به واقعیتی روزمره تبدیل شود، این فناوری باید ایمن‌تر و قابل‌اطمینان‌تر عمل کند.»
 
کد مطلب: 59126
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام