۸
۱
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷

خرید باتری گوشی موبایل از ماکروتل

اگر به هر دلیل نیاز به تعویض یکی از قطعات گوشی خود دارید، همین حالا می توانید با مراجعه به وب سایت Macrotel.ir، قطعات مورد نیاز را سفارش داده و در نهایت و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
خرید باتری گوشی موبایل از ماکروتل
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



باتری در موبایل ها یکی از بزرگ ترین دغدغه های خریداران این دستگاه های هوشمند است، عموما پس از گذشت مدتی کیفیت و کارایی خود را از دست داده و با هر بار شارژ سیکل یا عمر باتری کم و کم تر می شود. در این وضعیت تعویض باتری ها انجام می پذیر که البته قیمت باتری هر مدل موبایل با توجه به ظرفیت، امکان جداسازی و همین طور قابل تعویض بودن یا نبودن متفاوت است.

اگر شما هم احساس می کنید که گوشی هوشمند و یا تبلتتان دیگر مانند گذشته شارژ نشده، زود شارژ می شود و یا این که زمان خالی شدنش به مراتب و به صورت محسوس کم تر شده است، احتمالا در دسته کسانی قرار می گیرد که ترجیح می دهید یکی از قطعاتش را تعویض کنید.

در بازار کشورمان البته امکان دسترسی به باتری های اورجینال برای مدل های مختلف وجود دارد اما کمی کار سختی است.
در نتیجه که امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند خرید خود را بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی انجام دهند، قطعا وب سایت های فروش آنلاین گزینه مناسبی هستند. اما آیا می توان به تمام آن ها اطمینان کرد؟
 

ماکروتل فروشگاه بزرگ قطعات موبایل
قصد معرفی فروشگاه اینترنتی قطعات موبایل ماکروتل را به شما عزیزان داریم که البته فعالیت طولانی مدتی را در زمینه ارائه خدمات تعویض باتری و همین طور تعمیر انواع موبایل های هوشمند و تبلت های اندروید، ای او اس ارائه می دهد.
اگر به هر دلیل نیاز به تعویض یکی از قطعات گوشی خود دارید، همین حالا می توانید با مراجعه به وب سایت Macrotel.ir، قطعات مورد نیاز را سفارش داده و در نهایت و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

باتری موبایل ها امروزه به دلیل نحوه استفاده و مواردی چون اشتباهات در نگه داری بیش از هر بخش دچار آسیب خواهد شد. باتری های موبایل دارای ظرفیت تعداد دفعات شارژ هستند، در صورتی که استفاده ناصحیح از باتری ها شود، عمر آن ها حتی به نصف حالت معمول خواهد رسید. یعنی اگر قرار به استفاده از یک باتری سه سال باشد. ممکن است شما با استفاده غلط عمر آن را حتی به یک سال و یا کمتر برسانید.

مواردی چون استفاده از باتری در حالت شارژ، شارژ مداوم باتری، استفاده از شارژر های غیراصلی و تقلبی و همین طور افزایش بیش از حد دمای باتری این مشکلات را به وجود می آورد.

خرید باتری گوشی های هوشمند
این تضمین توسط شرکت ماکروتل به شما داده خواهد شد که تمامی باتری ها، بالاترین کیفیت را دارا هستند، امکان سفارش مدل های مختلف بخصوص برای گجت های شرکت اپل و سامسونگ وجود دارد.
در صورتی که می خواهید از سلامت باتری اطمینان حاصل کنید و برایتان این مورد حائز اهمیت است، یا این که حس می کنید مشکل از بخش دیگری موبایلتان است اما ترجیح می دهید باتری سالمی را روی آن قرار داده و تست کنید، می توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید.

گارانتی های مختلفی نیز برای هر باتری در نظر گرفته شده است، بعلاوه این که برای سهولت بهره گیری از خدمات این شرکت امکان ارسال کالا برای ساکنین استان تهران در عرض دو تا پنج ساعت توسط پیک موتوری وجود دارد.
 

برای شهرستان ها نیز از پست پیشتاز به جای پست سفارشی استفاده می شود که امکان تحویل در عرض 24 ساعت تا 72 ساعت را خواهد داشت. اگر بازار را زیر و رو کرده اما باتری مدل گوشی هوشمند خود را نیافته اید و نا امید شده اید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به بخش باتری موبایل در ماکروتل بزنید.

سفارش آنلاین باتری تبلت و موبایل
در صورتی که ترجیح شما تعویض باتری توسط متخصصین تعمیرات موبایل است و یا این که مدل گوشی شما دارای باتری های غیرقابل تعویض است، می توانید با مراجعه حضوری به دفتر این شرکت به آدرس: تهران بلوار کشاورز روبروی بیمارستان پارس جنب بانک کشاورزی ساختمان نگین بلوار 170 طبقه اول واحد  (، هم باتری را خریداری نمائید و هم تعویض برای شما انجام گردد.
در هر صفحه خرید مخصوص باتری برای شرکت های مختلف نظیر اپل، سامسونگ، هواوی، اچ تی سی، سونی، سونی اریکسون، شیائومی، لنوو، مایکروسافت، نوکیا، موتورلا، بلک بری و... توضیحاتی در مورد میزان کارکرد، تست های انجام شده روی باتری در اختیارتان قرار می گیرد. بعلاوه این که می توانید از طریق پل های ارتباطی در مورد سفارش نوع خاص از باتری و همین طور مدل های ناموجود بازار اقدام نمائید.

فروشگاه ماکروتل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره کسب و کار های اینترنتی است و خرید شما قطعا در بالاترین سطح امنیت و همین طور به صورت تضمینی با کیفیت عالی انجام می گردد. با یک ثبت نام کوتاه و ساده و ورود اطلاعات امکان سفارش به هر تعداد و همین طور با تخفیفات ویژه وجود دارد.

خرید باتری اصلی گوشی و تبلت با بالاترین کیفیت
عموما برای عزیزانی که قصد تهیه باتری برای تبلت و گوشی هوشمند خود دارند چند دغدغه وجود دارد. نخست این که باتری حتما اصل باشد و مبدا تولید کننده آن شرکت و یا گارانتی این برند در ایران باشد، مسئله بعدی قیمت است، شما با یک مقایسه ساده می توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید. پس قبل از خرید باتری موبایل، با خواندن این مقاله بدانید چگونه باتری اصلی موبایل را از تقلبی تشخیص دهید.
فقط باید توجه نمائید که هیچ ارزانی بی حکمت و دلیل نیست، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی سودجو باتری های استفاده شده و یا تقلبی را با قیمت به مراتب پایین تر در اختیار مشتری قرار می دهند که موجب نارضایتی و بی اعتمادی خواهد شد. بعلاوه این که عموما این باتری ها تست نشده اند و حتی ممکن است یک روز هم کارکرد عادی نداشته باشند.
می توانید در بخش سفارش مربوط به هر باتری و مدل های گوشی هوشمند، اطلاعات مربوط به شارژ و دشارژ آن را نیز مشاهده فرمائید، سپس با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.
ساعت های هوشمند نیز در حال حاضر فروش خوبی را در بازار تجربه می کنند و شما می توانید برای این مدل ها نیز از وب سایت و فروشگاه آنلاین ماکروتل باتری تهیه فرمائید.

تعویض و خرید باتری گوشی
شرایط گارانتی باتری های عرضه شده توسط فروشگاه ماکروتل نیز بسیار مناسب است، در صورتی که نقصی در کارکرد باتری مشاهده شود، امکان تعویض برای مشتریان بسته به میزان گارانتی و همین طور شرایط خرید وجود دارد. البته که مواردی چون استفاده های ناصحیح و تزریق ولتاژ بالای برق تحت شرایط گارانتی نخواهد بود.

 

سایت ماکروتل از سال 1393 فعالیت گسترده ای در زمینه ارائه خدمات مربوط به موبایل های هوشمند، تبلت ها و همین طور فروش انواع باتری، لوازم جانبی، قطعات و... دارد. شما می توانید باتری از برند های مختلف و نایاب، مدل های قدیمی و توقف فروش را در فروشگاه آنلاین ماکروتل بیابید.
تمامی باتری ها با هولوگرام ماکروتل و به صورت اورجینال عرضه می شوند و شما می توانید برای سری های مختلف گوشی های سامسونگ، مانند نوت، A، S، گوشی های اکسپریا سونی، MI، Redmi noteو حتی کاترپیلار و ایسوس باتری تهیه نمائید.
حتی باتری مدل های گوشی شرکت شیائومی که به دلیل مشکلات گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار موجود نیستند نیز توسط ماکروتل عرضه می گردد، بخشی مربوط به آموزش تعویض باتری و اطلاعات حوزه IT نیز در سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده نمائید.

 
کد مطلب: 59121
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


پارسان
feedback
Iran, Islamic Republic of
باتری های ماکروتل قیمتش خیلی بالاست ولی انصافا خوب کار میکنه منکه پارسال عوض کردم راضی ام ازش
رضا
feedback
United States
اوکی
Kand
feedback
France
برای خرید باطری و تعویض ماکروتل خیلی خوبه به شدت توصیه میشه
محمد امین کشتکار
feedback
United States
من از طریق گوگل با سایت ماکروتل آشنا شدم برای تعویض ال سی دی گوشیم رفتم پیششون کارشون نسبتا سریع تر از جاهای دیگه بود هرجایی تماس میگرفتم میگفتن فردا تحویلت میدیم با هم نهایت میگفتن 4 ساعته ولی دفتر ماکروتل که سر زدم گفتن کلا 1 ساعته تحویلت میدیم و به حرفشون عمل کردن من خودم که کلا واسه باتری و قطعات کل خونوادمو میفرستم پیش اینا در ضمن محیط آروم شیک و پذیرایی عالی دارن
کیانوش
feedback
Iran, Islamic Republic of
من یه باتری گرفتم از ماکروتل، بعد یه باتری ارزون تر گیرم اومد اونو پس دادم و باتری ارزون تر گرفتم. بعد دو ماه باتری باد کرد و ال سی دی رو شکوند و مجبور شدم برم یه باتری و ال سی دی از ماکروتل بخرم

خولاصه بگم که کیفیت از قیمت خیلی مهمتره به باتری های ارزون بازار توجه نکنید فقط اورجینال بگیرید
سینا
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدمات ماکروتل خیلی خوبه باتریهاشون هم اصلیه خیلی خوبه فقط بیشتر کارشون تعویض باتری و تاچ ال سی دی هست کاش‌ تعمیرات‌ تخصصی روی برد گوشیها هم انجام میدادند.اصلا به بازار موبایل نمیشه اعتماد کرد
09159352496
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام برا گوشی وان پلاس گارد گلس لازم دارم
09159352496
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام مورد وان پلاس
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام