کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشخصات رایانه گران‌قیمت و منحصر بفرد اپل

20 آذر 1398 ساعت 10:30

ایتنا - همزمان با به روزسانی رایانه‌های مک پروی اپل، قیمت گران‌ترین مدل این رایانه‌ها که طرفداران خاص خود را هم دارند، اعلام شد.



 همزمان با به روزسانی رایانه‌های مک پروی اپل، قیمت گران قیمت ترین مدل این رایانه‌ها که طرفداران خاص خود را هم دارند، اعلام شد. گران قیمت‌ترین مدل رایانه مک پروی اپل 52999 دلار قیمت دارد و از این میزان 25 هزار دلار مربوط به رم پرظرفیت و منحصر به فرد آن است.

به گزارش ایتنا از فارس، در این میان ارزان‌ترین مدل از این رایانه هم 5999 دلار قیمت گذاری شده که البته در مقایسه با رایانه‌های عادی رقم قابل توجهی محسوب می شود.

رایانه‌های مک پرو به خاطر سرعت بالا،انعطاف پذیری وطراحی خلاقانه طرفداران زیادی دارند. در این میان در گران‌ترین مدل مک پرو از تراشه 2.5گیگاهرتزی و 28 هسته‌ای Xeon W اینتل استفاده شده که 7000 دلار قیمت دارد. حافظه 4 ترابایتی این رایانه هم 1400 دلار قیمت گذاری شده است. البته قرار است در آینده یک حافظه هشت ترابایتی هم به این مجموعه اضافه شود تا علاقمندان در صورت تمایل از آن استفاده کنند.

پردازنده گرافیکی Pro Vega II Duo رادئون این دستگاه هم 10800 دلار قیمت خواهد داشت. مقدار رم این دستگاه 1.5ترابایت است که در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد.


کد مطلب: 59114

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59114/مشخصات-رایانه-گران-قیمت-منحصر-بفرد-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir