کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال حذف درگاه شارژ در آیفون‌های 2021

25 آذر 1398 ساعت 11:42

ایتنا- حذف جک 3.5 میلی‌متری در آیفون‌های سال 2016 به‌هیچ‌عنوان توسط کاربران هضم نشد و هنوز هم شکوه‌هایی را در این مورد از آن‌ها می‌شنویم. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این کمپانی تصمیم دارد تا پورت لایتنینگ را هم حذف کند.


حذف جک 3.5 میلی‌متری در آیفون‌های سال 2016 به‌هیچ‌عنوان توسط کاربران هضم نشد و هنوز هم شکوه‌هایی را در این مورد از آنها می‌شنویم.
با این‌ حال به نظر می‌رسد که این کمپانی تصمیم دارد تا پورت لایتنینگ را هم حذف کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اطلاعات مینگ چی کو به‌عنوان تحلیلگر محصولات اپل نشان می‌دهد که  این کمپانی به‌جای پر کردن خلأ نبود جک 3.5 میلی‌متری با یواس‌بی نوع C تصمیم گرفته است تا صورت مسئله را به‌صورت کلی پاک کند.
نتیجه این کار، ساخت آیفونی خواهد بود که تنها به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود و البته قیمت بسیار بالایی هم دارد.
 
کو در نتیجه تحقیقات خود آورده است که: «اپل تمایز بیشتری را بین مدل‌های بالا رده‌ترین و بالا رده‌تر ایجاد می‌کند. این کمپانی از عرضه مدل‌بالا رده‌ترین و آیفون ASP  نفع خواهد برد. ما انتظار داریم که بالا رده‌ترین مدل آیفون 2021 پورت لایتنینگ را لغو کرده موجب ارائه تجربه کاملاً بی‌سیم شود.»

 
 
هنوز مشخص نیست که این قابلیت توسط چه کسانی مورد استقبال قرار گیرد، زیرا بیشتر ما آن را کاملاً غیرقابل اجرا می‌دانیم.
برای شروع جابه‌جا کردن فایل‌ها میان آیفون و دستگاهی دیگر دشوار خواهد بود و موجب می‌شود که شما دائماً به حافظه ابری وابسته باشید.

علاوه بر این، سرعت شارژ بی‌سیم هم بسیار پایین‌تر است و بسیاری از مکان‌های عمومی از قبیل رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها هم هنوز به فناوری شارژرهای بی‌سیم مجهز نشده‌اند.
 
البته تنها جنبه مثبت کنار گذاشتن پورت لایتنینگ، زیبایی دستگاه است، اما واقعاً در عمل چه تعدادی از افراد به بدنه زیرین دستگاه شما نگاه می‌کنند و به نبود درگاهی در آن قسمت پی می‌برند؟

خبر خوب این است که اپل، قابلیت‌های پرکاربرد خود را به‌صورت کامل کنار نگذاشته است و آیفون SE 2 پلاس سال 2021 از فناوری تاچ آی دی ادغام‌شده در دکمه پاور استفاده خواهد کرد که برای کاربران  محسوس‌تر است.
این امر موجب می‌شود که صفحه‌نمایش با ناچ بسیار کوچک‌تری عرضه شود.
 


کد مطلب: 59096

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59096/احتمال-حذف-درگاه-شارژ-آیفون-های-2021

ايتنا
  https://www.itna.ir