کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد 150 میلیارد دلاری رقیب ترامپ برای بهبود پهنای باند عمومی

سايت خبری ايتنا , 20 آذر 1398 ساعت 10:37

ایتنا- برنی سندرز به‌عنوان رقیب انتخاباتی ترامپ از برنامه‌های گسترده‌اش برای پهنای باند آمریکا در صورت برنده شدن در انتخابات خبر داد.


برنی سندرز به‌عنوان رقیب انتخاباتی ترامپ از برنامه‌های گسترده‌اش برای پهنای باند آمریکا در صورت برنده شدن در انتخابات خبر داد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، برنی سندرز به‌تازگی در برنامه‌های خود اعلام کرد که در صورت رییس‌جمهور شدن، 150 میلیارد دلار را در اختیار شرکت‌های زیرساختی و کمک‌های فنی قرار خواهد داد تا به بهبود پهنای باند ایالات‌متحده بپردازند. او همچنین قصد دارد تا از پهنای باند رایگان عمومی و نادیده گرفتن قوانین ایالتی (که اغلب توسط ISP های خصوصی نوشته می‌شود) که موجب لغو ارائه اینترنت شهری می‌شوند، جلوگیری کند.
 
این کاندیدا همچنین امیدوار است که بتواند هزینه ارائه خدمات اینترنت را تا حد زیادی کاهش بدهد او همچنین امیدوار است که بسته‌های اینترنت پایه به‌جای میزان حداقل 10 مگابایت بر ثانیه تعریف‌شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال به 100 مگابیت بر ثانیه افزایش پیداکرده، نرخ‌ها تنظیم شوند و به بسته‌های اینترنتی حداقلی برای خانوارهای کم‌درآمد به‌صورت کامل یارانه تعلق بگیرد.
 

 
 
او کاملاً مفاهیم سقف داده و کاهش سرعت ارسال داده‌ها را لغو خواهد کرد و در سال 500 میلیون دلار را به افزایش سواد دیجیتالی ، پذیرش و شمول افراد به حاشیه رانده شده اختصاص خواهد داد. او همچنین برای پایان دادن به انتحار گری درزمینهٔ اینترنت به الیزابت وارن خواهد پیوست. او از قانون‌های ضد انحصاری موجود برای شکستن انحصارگری ارائه‌دهندگان اینترنت استفاده خواهد کرد. بی‌طرفی خالص در این زمینه را تقویت می‌کند و علاوه بر حفاظت از حریم خصوصی افراد،  آن دسته از اعضای کمیسیون ارتباطات فدرال را منصوب می‌کند که «رقابت ، انتخاب و قیمت مناسب» را تقویت می‌کنند.
 
برنامه‌های دیگر این کاندیدا به ساخت شبکه‌های ارتباطات مقاوم‌تری اشاره دارد که نه‌تنها از بالای طبیعی جان سالم به درمی‌برند بلکه تأثیرات آن‌ها روی تغییرات آب و هوایی بسیار کمتر است. او ارائه‌دهندگان اینترنتی که از بلایای طبیعی برای کسب سود از مشتریان استفاده می‌کنند را مسدود خواهد مرد و شبکه هوشمند مدرنی ایجاد می‌کند که می‌تواند ضمن ارائه مقادیر بالای انرژی تجدید پذیر، برق را با اطمینان بالا و به‌صورت کارآمد تأمین کند.
 


کد مطلب: 59095

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59095/پیشنهاد-150-میلیارد-دلاری-رقیب-ترامپ-بهبود-پهنای-باند-عمومی

ايتنا
  https://www.itna.ir