۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹

بنیانگذار دیپ مایند به گوگل می‌پیوندد

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی یک نیروی کاری بسیار نیرومند و سطح بالا را جذب کرده است،‌بدین ترتیب که "مصطفی سلیمان" با ترک کردن پروژه دیپ مایند به شرکت گوگل پیوسته است.
بنیانگذار دیپ مایند به گوگل می‌پیوندد
شرکت گوگل به‌تازگی یک نیروی کاری بسیار نیرومند و سطح بالا را جذب کرده است،‌ بدین ترتیب که "مصطفی سلیمان" با ترک کردن پروژه دیپ مایند به شرکت گوگل پیوسته است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، البته دیپ مایند یکی از شرکت‌های تابعه شرکت گوگل بوده است و انتقال سلیمان به این معنی است که او عملا به یک سطح بالاتر کاری در خانواده بزرگ گوگل انتقال پیدا می‌کند.
 
با این وجود، چنین امری بدون دردسرهای مخصوص به خود نیست و جریان جدایی سلیمان از دیپ مایند به شدت دردسرساز شده است، زیرا این فرد در بخشی از دیپ مایند که بر روی اطلاعات خدمات سلامتی فعالیت دارد مشغول به کار بوده است و با توجه به محرمانه بودن اطلاعات این بخش، حال با انتقال سلیمان می‌توان انتظار داشت که بخش بزرگی از این اطلاعات در دسترس مدیران دیگر گوگل قرار بگیرد.
 
 
یکی از موسسان دیگر دیپ مایند به نام "دمیس حصابیس" در این باره می‌گوید: «مصطفی (سلیمان) در شرایطی دیپ مایند را ترک می‌کند که ما را برای یک اینده موفق آماده کرده است. من دوست دارم ببینم که در آینده و شرایط پیش رو و فعالیت در گوگل، چه موفقیت‌هایی را به دست می‌آورد.»
 
شایان ذکر است که یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که سلیمان در آن مشارکت داشته است، هوش مصنوعی آلفاگو بوده است که در مسابقات فکری گو(Go) موفق شد تا تمامی اساتید بزرگ انسانی در این بازی را شکست بدهد.
 
 
کد مطلب: 59091
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام