۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶

تخصیص سرمایه 9 میلیارد دلاری دولت آمریکا به فناوری 5G برای روستاییان

ایتنا- کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده برای راه‌اندازی زیرساخت‌های 5G در مناطق روستایی این کشور سرمایه‌ای 9 میلیون دلاری در نظر گرفته است.
تخصیص سرمایه 9 میلیارد دلاری دولت آمریکا به فناوری 5G برای روستاییان
کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده برای راه‌اندازی زیرساخت‌های 5G در مناطق روستایی این کشور سرمایه‌ای 9 میلیون دلاری در نظر گرفته است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، این سرمایه به این منظور در نظر گرفته شده است که اپراتورها را به ایجاد زیرساخت‌های نسل جدید اینترنت در مناطق دورافتاده تشویق کند.
حداقل 1 میلیارد دلار از این مبلغ برای حمایت فناوری 5G  از کشاورزی دقیق و باکیفیت اختصاص یافته است.
 
اجیت پای به‌عنوان رییس کمیسیون فدرال، در این رابطه اظهار کرده است که: «ما باید مطمئن شویم که فناوری 5G به‌جای افزایش شکاف دیجیتال، آن را کمتر می‌کند و نیز آمریکایی‌هایی روستایی منافعی که از نوآوری بی‌سیم آمده است را دریافت خواهند کرد.»

گفتنی است که این سرمایه از طریق «حراج معکوس» در دسترس قرار می‌گیرد و جانشین فاز دوم طرح 4.5 میلیارد دلاری سرمایه تحرک به‌منظور توسعه فناوری 4G LTE در مناطق دورافتاده در نظر گرفته شده بود، خواهد شد.
 اینترنت 5G  برای روستاییان
 
کمیسیون ارتباطات فدرال همچنین در طی گزارشی نشان داد که اپراتورها نقشه‌های پوشش 4G LTE خود را گسترش خواهند داد.
همان‌طور که ممکن است به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در سال گذشته میلادی به این نتیجه رسید و هم‌اکنون این کمیسیون اعلام کرده است که اقداماتی را برای اطلاع از دقیق بودن پوشش داده‌ها ارائه خواهد کرد.
 
این کمیسیون در طی گفت‌وگوی خبری ویژه‌ای اعلام کرد که: «کارکنان کمیسیون ارتباطات فدرال هزاران تست سرعت را برای اندازه‌گیری عملکرد شبکه انجام دادند و نتیجه گرفتند که نقشه‌های پوشش MF-II ارائه شده توسط برخی از شرکت‌های مخابراتی، احتمالاً در مورد پوشش واقعی هر ارائه دهنده اغراق کرده‌اند و حقایق دنیای واقعی را منعکس نمی‌کنند.»
 
کمیسیون ارتباطات فدرال اخیرا برای افزایش دسترسی مناطق روستایی به اینترنت تلاش بسیار زیادی کرده است.
این کمیسیون اخیرا طرح 137 میلیون دلاری دیگری را برای تأمین اینترنت پرسرعت در 36.579 خانه و مشاغل طی یک دهه آینده تصویب کرده است. این سرمایه زیرمجموعه فاز دوم طرح اتصال امریکا است.
 
کد مطلب: 59086
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام