۱
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶

برترین نرم‌ افزارهای سال پلی استور توسط گوگل اعلام شد

ایتنا- با نزدیک شدن به پایان سال میلادی 2019 گوگل برترین نرم‌افزارها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و کتاب‌های پلی استور را معرفی کرده است.
برترین نرم‌ افزارهای سال پلی استور توسط گوگل اعلام شد
با نزدیک شدن به پایان سال میلادی 2019 گوگل برترین نرم‌افزارها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و کتاب‌های پلی استور را معرفی کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، تنها چند هفته تا پایان سال جاری میلادی زمان باقی است و به همین جهت گوگل تصمیم گرفته است که از محبوب‌ترین نرم‌افزارها، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و کتاب‌های موجود در پلی استور پرده‌برداری کند که البته فهرست ارائه‌شده از سوی این کمپانی با شگفتی زیادی همراه نبود.
 
کاربران گوگل پلی به برنامه‌های دانلود شده و محبوب خود در هر دسته‌بندی رأی دادند.
بازی Call of Duty: Mobile به‌عنوان برترین بازی موبایل شناخته شد و نرم‌افزار GlitchCam با کاربری برای افزودن استایل دهه 90 به عکس‌ها، بالاترین رأی درزمینهٔ برترین نرم‌افزار را به دست آورد.
علاوه بر این بهترین فیلم و کتاب سال ازنظر این رأی‌دهندگان به ترتیب Avengers: Endgame و Scary Stories to Tell in the Dark بودند.
 
 
 
ویرایشگرهای پلی استور هم Ablo را به‌عنوان بهترین نرم‌افزار سال معرفی کردند. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که باوجود مانع زبانی فرهنگ‌های کشورهای دیگر را بشناسید و با افراد در ارتباط باشید.
شما می‌توانید با استفاده از Ablo به‌صورت ویدیو چت با اعضای دیگر این نرم‌افزار ارتباط برقرار کنید و درصورتی‌که زبان او را نمی‌دانید از زیرنویس همزمان استفاده کنید.
 
 
چهار فیلم از پنج فیلم پرفروش سال با موضوع ابرقدرت‌ها بود و سریال بازی تاج‌وتخت نیز به‌عنوان بیشترین تعداد دانلودها را به دست آورد.

بیشترین کتاب‌های الکترونیکی خوانده‌شده از جیمز اس. ای کوری و استفان کینگ بوده است. شما می‌توانید از طریق وبلاگ گوگل به فهرست کامل این افراد دسترسی داشته باشید.
 
البته اگر شما یکی از کاربران محصولات اپل هستید می‌توانید فهرست بهترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مک و iOS را بررسی کنید.
شما همچنین می‌توانید به‌زودی شاهد برنامه جایزه موسیقی اپل باشید که درواقع جشنی برای انتخاب بهترین و جسورانه‌ترین نوازندگان سال 2019 و قدردانی از تأثیر عظیم آن‌ها در فرهنگ جهانی سال جاری است.
 
کد مطلب: 59039
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام