۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰

برنامه‌ ویژه اپل برای عرضه آیفون 12 به همراه ایرباد

ایتنا- شواهد حاکی از آن هستند که اپل به‌احتمال ‌قوی برنامه‌ای ویژه برای محصولات نسل بعدی خود داشته و بر اساس آن آیفون 12 را به همراه ایربادهای ویژه‌این شرکت عرضه خواهد کرد.
برنامه‌ ویژه اپل برای عرضه آیفون 12 به همراه ایرباد
شواهد حاکی از آن هستند که اپل به‌احتمال ‌قوی برنامه‌ای ویژه برای محصولات نسل بعدی خود داشته و بر اساس آن آیفون 12 را به همراه ایربادهای ویژه‌این شرکت عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  theinquirer، گزارش‌های به‌دست‌آمده از Digitimes نشان از آن دارد که نسخه بعدی آیفون‌ها یعنی آیفون 12 با ایربادهای وایرلس اپل عرضه خواهند شد.
 
تحلیل گران معتقدند که این حرکت اپل بسیار منطقی به نظر می‌رسد چراکه این کمپانی برای مدت‌ها تأکید کرده است که آینده فناوری پخش صدا متعلق به گجت‌های بی‌سیم است. اپل با همین منطق چندین سال است که هدفون‌های بی‌سیم را از لوازم جانبی عرضه‌شده درون جعبه آیفون‌ها حذف کرده است.
 
 آیفون 12
 
البته هنوز مشخص نیست که آیا تمامی مدل‌های آیفون 12 به همراه ایرباد عرضه خواهند شد یا تنها خریداران نسخه‌های پرو از این ویژگی بهره خواهند بود. علاوه بر این معلوم نیست که این اقدام اپل بهانه‌ای برای افزایش قیمت آیفون‌های سال جدید خواهد بود یا خیر. جالب است بدانید که هدفون‌های فعلی در حال حاضر تنها 29 پوند قیمت دارند اما شروع قیمت ایربادها از 159 پوند است.
 
بااین‌حال در این گزارش آمده است که دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند مانند سامسونگ و شیائومی نیز در نظر دارند تا تلفن‌های همراه هوشمند خود را با هدفون‌های وایرلس برند خود عرضه کنند. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد که این بار تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند تصمیم گرفته‌اند که به کاربران خود احترام بگذارند و هدفون‌های وایرلس را به‌عنوان عوض حذف جک 3.5 میلی‌متری برای دستگاه‌هایشان عرضه کنند.
 
کد مطلب: 59035
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام