۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰

فروش فلاپی دیسکی با امضای استیو جابز به قیمت 8 هزار دلار

ایتنا- فلاپی دیسک یک فناوری منقرض شده است ولی در یک مورد بسیار جالب، یک فلاپی دیسک منتسب به استیو جابز به قیمت پایه 1000 دلار به مزایده گذاشته شده است.
فروش فلاپی دیسکی با امضای استیو جابز به قیمت 8 هزار دلار
فلاپی دیسک یک فناوری منقرض شده است ولی در یک مورد بسیار جالب، یک فلاپی دیسک منتسب به استیو جابز به قیمت پایه 1000 دلار به مزایده گذاشته شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  theinquirer، قیمت پایه فلاپی دیسک‌های نوستالژیک در ای بی حدود 10 دلار است اما به نظر می‌رسد که نسخه متعلق به استیو جابز به‌عنوان بنیان‌گذار کمپانی اپل حتما بسیار بیشتر از این رقم به فروش خواهد رسید.
 
بر همین اساس خانه مزایده RR تصمیم گرفته است تا این فلاپی را با قیمت پایه 1000 دلار به مزایده بگذارد و درنهایت به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد. رقم مورد انتظار برای فروش این فلاپی از سوی متخصصان 7500 دلار تخمین زده شده بود ولی پیشنهادها در طی هفته گذشته از این رقم عبور کرده است.
 
 
 
این دیسک با برچسب Macintosh System Tools 6.0 به فروش می‌رسد و به‌این‌ترتیب خریدار می‌تواند انتظار عرضه اندکی نرم‌افزار را با آن داشته باشد اما برای اجرای این فلاپی دیسک نیازمند در اختیار داشتن مک‌بوک سال 1997 است. علاوه بر این خانه مزایده RR اعلام کرده است که شرایط این فلاپی عالی است و نشانه‌هایی از جوهر ویژه استیو جابز که همیشه از آن برای امضا کردن استفاده می‌کرد را دارد.
 
قیمت این فلاپی در حال حاضر بعد از 12 پیشنهاد به 8000 دلار رسیده است اما قیمت نهایی این محصول در 4 دسامبر مشخص خواهد شد.زمانی که تایمر این مزایده به 30 دقیقه پایانی برسد پیشنهاددهندگان قبلی می‌توانند رقم ارائه‌شده را بالاتر ببرند و اگر شخصی این کار را بکند ، 30 دقیقه دیگر به زمان تایمر افزوده خواهد شد تا درنهایت تمامی پیشنهادها متوقف‌شده و فلاپی یادشده به آخرین فرد پیشنهاددهنده فروخته شود.
 
کد مطلب: 59009
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام