۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵

۴۰ درصد خریدهای بلک فرایدی با گوشی انجام شد

ایتنا - نتایج یک بررسی در آمریکا نشان می‌دهد ۳۹ درصد از خریدهای بلک فرایدی با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام شده که نسبت به رقم ۳۳ درصدی سال قبل افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.
۴۰ درصد خریدهای بلک فرایدی با گوشی انجام شد

نتایج یک بررسی در آمریکا نشان می‌دهد ۳۹ درصد از خریدهای بلک فرایدی با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام شده که نسبت به رقم ۳۳ درصدی سال قبل افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، پژوهشی که توسط شرکت ادوبی در این زمینه انجام شده، نشان می‌دهد مبلغ هزینه شده برای خریدهای بلک فرایدی از طریق گوشی امسال به ۲.۹ میلیارد دلار افزایش یافته است. این در حالی است که رقم مذکور در سال گذشته تنها ۲.۱ میلیارد دلار بوده است.

در مجموع در سال جاری میلادی ارزش نقدی خریدهای بلک فرایدی که با استفاده از اینترنت انجام شده، ۷.۴ میلیارد دلار بوده است. این در حالی است که در سال گذشته میلادی این رقم ۶.۲ میلیارد دلار بوده است.

متوسط هزینه انجام شده برای خریدهای بلک فرایدی از طریق اینترنت امسال به ۱۶۸ دلار رسیده و این امر نشان می‌دهد مردم در زمینه صرف مبالغ قابل توجه برای این کار مشکلی ندارند.

از سوی دیگر خرید محصولات فناورانه در بلک فرایدی متداول بوده است. محبوب‌ترین محصولات فناورانه خریداری شده در این ایام عبارت بوده اند از لپ‌تاپ‌های اپل، ایرپاد، کنسول بازی نینتندو سوئیچ و تلویزیون‌های سامسونگ.

علاقمندان به بازی‌های ویدئویی هم بازی‌هایی همچون فیفا ۲۰ و مادن ان اف ال ۲۰ را خریداری کرده‌اند.
کد مطلب: 59004
برچسب ها: خرید اینترنتی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام