کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟

10 آذر 1398 ساعت 15:46

بازار فارکس مخفف foreign exchange  است که بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا با بیش از 5 تریلیون دلار گردش مالی روزانه محسوب می‌شود که در آن صدها ارز در مقابل یکدیگر معامله می‌شوند و نرخ هر ارز در برابر ارز دیگر مشخص می‌شود.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در این نوشته شما را با بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و پولسازترین بازار مالی دنیا آشنا می‌کنیم. کاری که افرادی مثل وارن بافت نفر سوم ثروتمندان جهان و جسی لیورمور ثروتمندترین مرد قرن 20 انجام می‌دادند.

تا به حال شده که بخواهید به سفر خارجی بروید و نیاز داشته باشید پولتان را به ارز دیگری تبدیل کنید؟ به طور مثال اگر بخواهید بروید اروپا، باید پول کشور خودتان را بدهید و یورو بخرید. اما به چه نرخی؟ هر یک دلار چند یورو می‌ارزد؟ اگر یک دلا بدهید به شما چند یورو می‌دهند؟
بنابراین لازم است که از نرخ برابری یورو در برابر دلار مطلع باشید. اما چگونه؟ کجا می‌توانید این نرخ‌های برابری را ببینید؟ بله درست متوجه شدید، در بازار فارکس!

بازار فارکس مخفف foreign exchange  است که بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا با بیش از 5 تریلیون دلار گردش مالی روزانه محسوب می‌شود که در آن صدها ارز در مقابل یکدیگر معامله می‌شوند و نرخ هر ارز در برابر ارز دیگر مشخص می‌شود. حجم معاملات در بازار فارکس باعث شده که افراد زیادی به سمت این بازار کشیده شوند و قصد معامله در این بازار را داشته باشند.

درست است که فارکس بازار تبادل ارزها محسوب می‌شود، اما توسط کارگزاران در این بازار چیزهای دیگری مثل نفت، طلا، شاخص‌های بورس بزرگ دنیا و آمریکا مثل داوجونز، نزدک، کالاهای معاملاتی، ارزهای دیجیتال و هزاران سهام و دارایی دیگر هم می‌توان معامله کرد.

بازیگران اصلی بازار فارکس بانک‌های مرکزی کشورهای بزرگ مثل آمریکا، اتحادیه اروپا، ژاپن و چین هستند. علاوه بر بانک‌های مرکزی که سیاست‌های بانکی خود را با بازار فارکس تنظیم می‌کنند، شرکت‌های سرمایه گذاری بزرگ نیز در این بازار حضور دارند و کسب سود می‌کنند.
جالب است بدانید مهم‌ترین و رایج ترین برابری ارزهای بازار فارکس به ترتیب جفت ارز یورو به دلارآمریکا، دلار آمریکا به ین ژاپن، پوند انگلستان به دلار آمریکا و دلار استرالیا به دلار آمریکا هستند.

اما بازار فارکس فقط متعلق به بانک‌های مرکزی و شرکت‌های بزرگ نیست، هرکسی می‌تواند در بازار فارکس کار کند و به راحتی برای خود کسب درآمد داشته باشد.
به عنوان مثال اگر فکر می‌کنیم که ممکن است ارزش پوند در برابر دلار افزایش پیدا کند، می‌توانیم وارد بازار شویم و جفت ارز پوند به دلار را خریداری کنیم.

با همه‌ی این تعاریف شما می‌توانید هرجای جهان که هستید فقط با یک گوشی موبایل به بازار جهانی وصل شوید، در کمتر از یک ثانیه معامله خود را انجام دهید، و بدون محدودیت زمانی، 24 ساعت در 5 روز هفته کار کنید.
 
یک نکته جالب در مورد آخرین دسته از بازیگران بازار فارکس را باید در اینجا به شما بگوییم. آخرین دسته از معامله گران فارکس، میلیون‌ها انسان از سراسر زمین هستند که در بازار فارکس نقش زیادی را داشته و می‌توانند در بازار تاثیرگذار باشند.

اگر شما هم قصد دارید جزو این میلیون‌ها انسان از سراسر کره زمین باشید، باید آموزش فارکس را جدی گرفته تا بتوانید در این بازار برای خود سهم داشته باشید. همچنین برای موفقیت در فارکس علاوه بر آموزش دیدن، شما باید به طور روزانه اخبار فارکس را به دقت دنبال کرده تا بتوانید با دید بهتری در این حوزه به سمت جلو حرکت کنید.

 


کد مطلب: 58994

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58994/چگونه-کمتر-یک-سال-میلیاردر-شویم

ايتنا
  https://www.itna.ir