۰
plusresetminus
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲

دعوای ناتمام هواوی و آمریکا!

ایتنا - به نظر می‌رسد کشمکش میان هواوی و دولت آمریکا همچنان ادامه دارد. در همین راستا اعلام شده شرکت چینی هواوی قصد دارد از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) شکایت کند.
شکایت هواوی از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا

پس از آنکه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا اعلام کرد کریرهایی که از یارانه دولتی استفاده می کنند اجازه خرید تجهیزات از هواوی را ندارند، این شرکت چینی تصمیم گرفته از این کمیسیون شکایت کند.

به گزارش ایتنا از مهر، این سازمان در هفته گذشته دستور داد کریرهای مخابراتی که از یارانهUniversal Service Fund  استفاده می‌کنند، اجازه ندارند از این وجه برای خرید تجهیزات از شرکت‌هایی استفاده کنند که خطری برای امنیت ملی آمریکا به شمار می‌روند. به طور دقیق منظور از این دستور منع خرید تجهیزات از شرکت‌های چینی هواوی و ZTE بود. 
به نوشته وال استریت، هواوی در بیانیه ای این اقدام را غیرقانونی خوانده و آماده است تا آن را در قالب یک شکایت به چالش بکشد.

همچنین در این بیانیه اشاره شده FCC هواوی را براساس خطر امنیت ملی از بقیه شرکت‌ها مجزا کرده است اما هیچ شواهدی از این امر فراهم نکرده است. بلکه این سازمان براساس چشم‌اندازی غلط نسبت به قوانین چین تصور می‌کند هواوی تحت کنترل دولت مطبوع خود است.
 پیش‌بینی می‌شود هواوی در هفته جاری  شکایت نامه خود را در دادگاهی در نیوارولئان ارائه کند.
کد مطلب: 58970
برچسب ها: هواوی تحریم
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام