کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت حذف پیام‌ها به واتس‌اپ افزوده می‌شود

6 آذر 1398 ساعت 15:33

ایتنا - به نظر می‌رسد که واتس‌اپ قصد دارد آپدیت جدیدی را منتشر کند تا کاربران بتوانند در مکالمات گروهی، پیام‌های خود را به صورت خودکار و اتوماتیک حذف کنند.



به نظر می‌رسد که واتس‌اپ قصد دارد آپدیت جدیدی را منتشر کند تا کاربران بتوانند در مکالمات گروهی، پیام‌های خود را به صورت خودکار و اتوماتیک حذف کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا،  واتس‌اپ به عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در جهان، با انتشار نسخه بتا و آزمایشی ورژن ۲.۱۹.۳۴۸ تصمیم گرفته است که برای تعداد محدودی از کاربران قابلیت حذف اتوماتیک پیام را برای ادمین گروه‌های این پیام رسان فعالسازی کند تا بدین ترتیب رضایت کاربران بیشتری را که بارها تقاضای افزودن این قابلیت را داشتند، به سمت و سوی خود جلب کند.

بر اساس گزارش وب سایت livemint، هنوز معلوم نیست که نسخه نهایی و رسمی واتس‌اپ که این قابلیت را برای کاربرانش به ارمغان می آورد، چه تاریخی منتشر و ارائه خواهد شد. 

این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت.

واتس‌اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان بالغ بر یک میلیارد کاربر است.


کد مطلب: 58949

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58949/قابلیت-حذف-پیام-ها-واتس-اپ-افزوده-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir