۷
۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

اینترنت همراه منتظر مجوز «شاک»

ایتنا - آذری جهرمی در پاسخ به درخواست ۳۰ تن از نمایندگان مجلس برای وصل مجدد اینترنت گفت که پیگیر اتصال اینترنت بوده و هست و به محض دریافت مجوز از شورای امنیت، ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.
اینترنت همراه منتظر مجوز «شاک»

وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست ۳۰ تن از نمایندگان مجلس برای وصل مجدد اینترنت گفت که پیگیر اتصال اینترنت بوده و هست و به محض دریافت مجوز از شورای امنیت، ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه‌ای به مطالبه ۳۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای وصل دوباره اینترنت تلفن همراه مشترکان پاسخ داد.
 محمد جواد آذری جهرمی در این نامه نوشته است:
«با سلام و ادب
نامه شما دریافت شد. قطعا قطع اینترنت لطمات جبران ناپذیری به اقتصاد و به ویژه اقتصاد نوپای دیجیتال کشور وارد کرده و مطالبه شما در نامه ارسالی به جا و دقیق است. شخصا در وزارت ارتباطات و دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هستم و این روزها بی‌شک یکی از دوران‌های بسیار سخت و طاقت‌فرسا برای مجموعه وزارت ارتباطات و صد البته بیش از آن برای مردم عزیز ایران است.

نهادهای امنیتی کشور معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ ننموده است. قطع به یقین به محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور، ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.»

صبح امروز ۳۰ نفر از مجمع نمایندگان تهران در نامه‌ای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار اتصال مجدد اینترنت موبایل شدند.
کد مطلب: 58937
برچسب ها: اینترنت همراه
نام شما
آدرس ايميل شما


Armin
feedback
Iran, Islamic Republic of
امروز عصر رایتل در خرم آباد وصل شد اما بعد از نیم ساعت قطع شد! امروز VPN که روشن کردم نت سریع قطع میشد! اما با خاموش کردن VPN دوباره وصل شد!!! به گمانم اگر در آینده اینترنت وصل بشه محدودیت های بیشتری اعمال می کنن! به احتمال قوی پنجشنبه نت موبایل وصل بشه،البته اینو شنیدم تاییدش نمی کنم!
Armin
feedback
Iran, Islamic Republic of
دیشب هم نزدیک اذان صبح وصل شد اومدم با حجم شبانه برنامه ها رو آپدیت کنم اما زهی خیال باطل خیط شدم!
feedback
Iran, Islamic Republic of
به رئیس و اعضا شورای امنیت بفرمائید به شهور ملت ایران توهین نکنند، دغدغه های مردم را نمیتوانید حل و فسخ کنید، حداقل از سرکوب مردم دست بردارید، رسانه بیطرف و مردمی باشید، و وجود داشته باشه آزادی بیان را رعایت کنه، سلیقه ای پیام ها را نگذارد،
دزدی حق معیشت حاصل از افزایش قیمت بنزین مردم را فورا به تمام مردم پرداخت کنند، اینقدر بیخود به تظاهر دلسوزی نکنند، از اختلاس ها کم کنند و قاطعانه مقابل اختلاس های گوناگون جلوگیری کنند
شاهین
feedback
Iran, Islamic Republic of
بجای این همه فردا فردا کردن و وعدهای دروغ نمیتونستن تو صداوسیمای ملی مثلا جمهوری اسلامی یه اطلاعیه بدن و زمان حدودی وصل کردن اینترنت ، علت و دلیل قطعی این مدت طولانی رو توضیح بدن ، هیچ دولتی تا این اندازه بی اعتمادی و نامیدی به بار نیاورده بود تا حالا ... مملکتی که امنیتش در گرو برقراری یا قطعی اینترنت هست وای بحال مردمش فقط خدا خودش باید به داد ما ملت برسه ،این تنبیه بزرگی بود برا ملت که دیگر حتی اگه اعتراض برحقی هم دارن نباید جیکشون در بیاد یه در امد بخور نمیری از این نت داشتیم با این مدت طولانی قطعی اونم ازمون گرفتن ، ۵۵ تومن که به گدا هم بدن نمیگیره این همه بدبختی برا ملت رقم زدن و بعد چندماه ملت میفهمن چه بلایی سر سرشون اومد با این بنزین ۳۰۰۰ تومنی ، پناه میبریم به خدا اگه اونم قهرش نگرفته باشه از این همه ظلمی که ملت در حق هم میکنن...لطفا سانسور نکن برادر سانسورچی البته میدونم خبرگذاری ازاد تو این مملکت جرم نابخشودنیه و دست شما رو هم بستن ، یاحق
نا شناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
داداش نگو تنبیه زورم میگیره ،
یکم زمان بگذره میفهمن رئیس کیه ، تاریخ اینو ثابت کرده
گهی پشت زین و گهی زین به پشت
میخوان به مرگ بکشونن که به تب راضی شیم ولی زهی خیال باطل
feedback
United States
این جهرمی دقیقا چه کاره هست که هیچ چی به ایشون ربط نداره؟ مگه میشه وزیر کشور بدون هماهنگی با جهرمی اینترنت رو قطع کنه! وزیر جوان استعفا بهترین گزینه هست
راضیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام و خدا قوت ببخشید لبتاب من مدل اچی پی الایت بوک 8460 هستش همیشه موقع کار کمی فنش صدا میده دیروز ک روشنش کردم صفحه دسکتاپ مدام خودکار رفرش میشد بعد از چند دقیقه فنش یه صدای وحشتناک زیاد شبیه صدای ابمیوه گیری میداد ...فن رو باز کردم گرگد گیری کردم دوباره سر ی اش گذاشتم باز هم همین م روشن میشه اون صدا رو میده خمیر سیلیکونش رو چک کردم ی ذرش افتاده یود روی سیپیو اون مربعی ک روش باید خمیر باشه وسطش هیچی خمیر نداره اطرافش یکم داره میشه راهنماییم کنین چیکار کنم؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام