کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی نوکیا ار گوشی جدید در 5 دسامبر

سايت خبری ايتنا , 4 آذر 1398 ساعت 15:03

ایتنا- به نظر می‌رسد که عرضه تلفن‌های همراه هوشمند برای سال 2019 هنوز به پایان نرسیده است و نوکیا به‌تازگی در توییتر اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ 5 دسامبر تلفن همراه هوشمند جدیدی را به خانواده نوکیا اضافه کند.


به نظر می‌رسد که عرضه تلفن‌های همراه هوشمند برای سال 2019 هنوز به پایان نرسیده است، و در همین راستا نوکیا به‌تازگی در توییتر اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ 5 دسامبر تلفن همراه هوشمند جدیدی را به خانواده نوکیا اضافه کند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از  techradar،  ویدیوی کوتاهی که به این توییت متصل شده است به‌هیچ‌عنوان اطلاعاتی دقیق در رابطه با این تلفن همراه هوشمند ارائه نمی‌کند، و بلکه تنها حدس و گمانه‌زنی‌هایی در این رابطه ارائه شده است.
همان‌طور که می‌دانید آخرین تلفن‌های همراه نوکیا که در ماه سپتامبر رونمایی شد نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 بود و از آن زمان تا کنون شاهد دستگاه جدیدی از این کمپانی نبودیم.
 

 گوشی نوکیا
 
 گمانه‌زنی‌ها نشان از آن دارد که تلفن همراه جدید نوکیا نسل جدید و دنباله‌رو نوکیا 9 پیور ویوو باشد که در کنگره جهانی موبایل سال جاری در ماه فوریه رونمایی شد و هم‌اکنون به‌عنوان اصلی‌ترین پرچم‌دار نوکیا شناخته می‌شود.

علاوه بر این، تصاویر جدیدی از نسل جدید این تلفن همراه هوشمند که احتمالا با نام نوکیا 9.1 ارائه می‌شود در این عکس‌ها نمایش داده شده است که نشان از آن دارد که این تلفن همراه نیز مانند نوکیا 9 با 5 لنز دوبین در بدنه پشتی به بازار عرضه خواهد شد.
علاوه بر این شایعات خبر از آن می‌دهند که این تلفن همراه هوشمند رازآلود به‌صورت پیش‌فرض با پردازنده اسنپ دراگون 855 ارائه خواهد شد.
 
البته عده دیگری از متخصصان حدس می‌زنند که این تلفن همراه هوشمند که در 5 دسامبر رونمایی خواهد شد نوکیا 8.2 خواهد بود. تنها دلیل آنها برای این گمانه‌زنی آن است که نوکیا 8.1 در 5 دسامبر سال گذشته میلادی رونمایی شد و شاید نوکیا بخواهد با پیروی از میراث سال گذشته خود نسخه جدیدی از این تلفن همراه پرطرفدار را به پشت ویترین مغازه‌ها برساند.
 
 


کد مطلب: 58925

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58925/رونمایی-نوکیا-ار-گوشی-جدید-5-دسامبر

ايتنا
  https://www.itna.ir