کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه مدون ادوبی برای بهبود فتوشاپ روی آیفون و آیپد

سايت خبری ايتنا , 4 آذر 1398 ساعت 8:45

ایتنا- ادوبی برنامه‌های خود برای بهبود فتوشاپ آیپد را اعلام کرده است زیرا کاربران از میزان قابلیت‌های فعلی این نرم‌افزار چندان راضی نبوده اند.


ادوبی برنامه‌های خود برای بهبود فتوشاپ آیپد را اعلام کرده است زیرا کاربران از میزان قابلیت‌های فعلی  این نرم‌افزار چندان راضی نبوده اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، ادوبی بالاخره در ابتدای ماه جاری از نسخه آیپد فتوشاپ رونمایی کرد. بسیاری از کاربرانی که تصور می کردند با این اقدام می‌توانند به‌صورت سیار ایده های خود را در این نرم‌افزار پیاده کنند، پس از دیدن قابلیت‌های بسیار محدود فتوشاپ آیپد در برابر نسخه اصلی آن بسیار نومید شدند.
 
بااین‌وجود ادوبی سعی دارد تا به هنرمندان دیجیتال اطمینان بدهد که این نرم‌افزار در طی سال آکینده به‌روزرسانی های مهمی را دریافت خواهد کرد که می‌تواند آن را به نسخه دسکتاپ این نرم‌افزار ویرایش تصویر نزدیک تر کند. کاربران آیپد تا پایان سال 2019 می‌توانند از Select Subject که از هوش مصنوعی برای ایزوله کردن سریع یک شی استفاده می‌کند، بهره مند شوند.
 
ادوبی در این رابطه می‌گوید:«هیچ نرم‌افزار آیپد دیگری در بازار با این قابلیت‌های انتخابی قدرت مند و در عین حال آسان وجود ندارد. قابلیت Refine Edge که برای انتخاب چیزهایی با مو، پشم یا گوشه های نرم  بسیار مفید است تا سال 2020 در دسترس خواهد بود.
 

 
 
برخی دیگر از قابلیت‌های فتوشاپ که در نسخه آیپد آن عرضه نشده است لایه‌های تنظیم است. این قابلیت‌ها به کاربر اجازه می ده  که تغییرات غیر مخربی را روی لایه‌های پایینی اعمال کند. قابلیت Curves لایه تنظیمی مفیدی است که به‌سرعت درجه و کانتراست یک تصویر را تغییر می‌دهد. این قابلیت در سال 2020 به این نرم‌افزار افزوده خواهد شد.
 
همچنین ادوبی تصمیم دارد که قابلیت چرخش بوم را به همراه ویژگی‌های حساسیت قلم به‌کاررفته در ادوبی فرسکو فعلی در سال 2020 به نسخه آیپد وارد کند. یکپارچگی Lightroom با فتوشاپ روی آیپد در سال آینده ممکن خواهد شد. کاربران می‌توانند تغییرات تصاویر را در نسخه موبایل Lightroom انجام بدهند و سپس ویرایش آن تصویر را در فتوشاپ ادامه بدهند.
 
بااین‌وجود زمان تعیین می‌کند که آیا فتوشاپ برای آیپد برای هنرمندان دیجیتال به یک ابزار سیار تبدیل خواهد شد یا خیر اما سرعت کم به‌روزرسانی این نرم‌افزار نشان از آن دارد که سال‌ها طول می‌کشد که بتوان فتوشاپ نسخه آیپد را با نسخه اصلی این نرم‌افزار قدرتمند ازلحاظ قابلیت‌های تجهیز شده یکی دانست.
 


کد مطلب: 58922

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58922/برنامه-مدون-ادوبی-بهبود-فتوشاپ-روی-آیفون-آیپد

ايتنا
  https://www.itna.ir