۱
۰
plusresetminus
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰

آپدیت جدید اینستاگرام با الهام از برنامه تیک تاک

ایتنا- شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی با عرضه یک به روزرسانی جدید، تغییراتی را در این شبکه اعمال کرده است که این شبکه اجتماعی را تا حدی شبیه به نرم‌افزار محبوب تیک تاک کرده است.
آپدیت جدید اینستاگرام با الهام از برنامه تیک تاک
شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی با عرضه یک به روزرسانی جدید، تغییراتی را در این شبکه اعمال کرده است که این شبکه اجتماعی را تا حدی شبیه به نرم‌افزار محبوب تیک تاک کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، این تغییرات جدید به این ترتیب است که ویدیوهای کوتاه ویژه‌ای برای کاربران قابل دسترسی است و این ویدیوهای کوتاه به نوعی یادآور فرمت محبوب ویدیوهای تیک تاک است.
 
البته قابلیت یاد شده هنوز در میان قابلیت‌های رسمی این شبکه اجتماعی قرار نگرفته است و هنوز مراحل تستی خود را پشت سر می‌گذارد تا در صورت تائید بتوان آن را به بدنه اصلی اینستاگرام افزود.
 
 
 
این قابلیت جدید، ریلز (Reels) نام دارد و قرار است تا در طول فرایند تست آن شاهد عرضه محدود این قابلیت برای کاربران باشد. البته این دسترسی محدود بر روی هر دو پلتفرم اصلی همراه یعنی اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد بود و در حقیقت آغاز به کار دوره تستی این قابلیت از سه شنبه هفته گذشته شروع شده است.
 
رابی استین به عنوان مدیر محصولات اینستاگرام در این باره گفت: «ما از این که ریلز را تست می‌کنیم، هیجان زده هستیم. این قابلیت فرمت جدیدی استوری است که به جامعه ما اجازه  استفاده از یک روش جدیدی ایجاد سرگرمی را در قالب ویدیوهای کوتاه با موسیقی می‌دهد. استوری‌های اینستاگرام همواره خانه‌‌ای برای توسعه و پیشرفت بوده است و ما باور داریم که این فرمت جدید پتانسیل بالایی برای تبلور خلاقیت برای مردم دارد.»
 
کد مطلب: 58907
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
چه فایده ؟ ما که مثل قرون وسطایی ها ، اینترنت نداریم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام