کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عینک واقعیت افزوده اپل در سال 2023 عرضه می‌شود

سايت خبری ايتنا , 4 دی 1398 ساعت 12:04

ایتنا- اطلاعات جدیدی که از سوی شرکت اپل منتشر شده است نشان دهنده این هستند که این شرکت قصد دارد تا عینک واقعیت افزوده خود را در سال 2023 به بازار عرضه کند.


اطلاعات جدیدی که از سوی شرکت اپل منتشر شده است نشان دهنده این هستند که این شرکت قصد دارد تا عینک واقعیت افزوده خود را در سال 2023 به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از theinquirer، واقعیت افزوده به نوعی یکی از اهداف مهم اپل محسوب می‌شود ولی این اطلاعات جدید نشان می‌دهند که نباید به این زودی‌ انتظار عرضه آن به بازار مصرف را داشته باشیم.
 
بر اساس اطلاعات یاد شده، عینک واقعیت افزوده اپل یک سال پس از عرضه هدست واقعیت افزوده این شرکت و در سال 2023 به بازار مصرف عرضه خواهد شد و حتی پروتوتایپ‌های اولیه آن در حال ساخت است ولی اطلعات سخت‌افزاری این محصول هنوز به عنوان یک رمز و راز باقی مانده است.
 

 عینک واقعیت افزوده اپل
 
اطلاعات یاد شده از سوی کسی منتشر شده است که گفته می‌شود به خوبی به منابع داخلی شرکت اپل دسترسی دارد ولی به هیچ عنوان دوست ندارد تا اطلاعات شخصی او و هویتش برای رسانه‌ها افشا شوند.  او در این باره گفته است که انتظار دارد که این فناوری در مقایسه با فناوری ایموجی واقعیت افزوده اپل که در حال حاضر در دسترس کاربران قرار دارد، به مراتب نیرومندتر و پیچیده‌تر باشد.
 
اطلاعات یاد شده نشان دهنده این هستند که این عینک واقعیت افزوده شباهت زیادی با سیستم اوکولوس کوئست دارد ولی از نظر کیفیت ساخت و ظاهر بدنه، به مراتب ظریف‌تر خواهد بود.
 
این سخت‌افزار دارای یک سیستم حسگر سه بعدی است که می‌تواند به مراتب از ساختار فیس آی دی شرکت اپل پیشرفته‌تر و دقیق‌تر باشد. به این تریتب کاربری‌های متعددی برای این عینک واقعیت افزوده در دسترس خواهند بود که پیش از این در شایعات قبلی انتظار آن نمی‌رفت.

 


کد مطلب: 58904

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58904/عینک-واقعیت-افزوده-اپل-سال-2023-عرضه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir