۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸

گوگل داکز به قابلیت تصحیح هوشمند متون مجهز می‌شود

ایتنا- گوگل داکز به قابلیت‌های اتمام خودکار جیمیل مجهز خواهد شد و این قابلیت هم‌اکنون در حالت تست بتا برای کاربران G Suite در دسترس است.
گوگل داکز به قابلیت تصحیح هوشمند متون مجهز می‌شود
گوگل داکز به قابلیت‌های اتمام خودکار جیمیل مجهز خواهد شد و این قابلیت هم‌اکنون در حالت تست بتا برای کاربران G Suite در دسترس است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی  engadget، گوگل با افزودن قابلیت اتمام خودکار و تصحیح متن Smart Compose به جیمیل در سال گذشته امیدوار بود که بتواند نوشتن ایمیل برای کاربران را اندکی آسان‌تر کند.
 
با موفقیت این پروژه گوگل تصمیم گرفت که این قابلیت را به پلتفرم‌های دیگری مانند گوگل داکز بیفزاید و برای این کار پیش از همه‌چیز کاربران G Suite وب را انتخاب کرده است.
 
این قابلیت بر اساس محتوای نوشته‌شده عبارت‌های مرتبطی را پیشنهاد می‌شود و به شما اجازه می‌دهد که غلط‌های املایی و دستور زبان خود را به‌راحتی تصحیح کنید.
 
گوگل داکز

شما می‌توانید با ورود به کلید تب یا کلیک راست به این بخش دسترسی داشته باشید.
اگر می‌خواهید این پیام‌ها را نبینید می‌توانید آن را از منوی ترجیحات (Preferences) قرار گرفته در زیر بخش ابزار (Tools) غیرفعال کنید.
 
البته هنوز نمی‌توانید از طریق حساب کاربری خصوصی گوگلتان به Smart Compose در گوگل داکز دسترسی داشته باشید، اما می‌توان حدس زد که گوگل این قابلیت را در آینده‌ای نه‌چندان دور همه‌گیرتر خواهد کرد.
در این میان، ادمین های G Suite می‌توانند برای بتای این قابلیت ثبت‌نام کرده و آن را برای کاربران خود فعال کنند.
 
کد مطلب: 58901
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام