۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰

دونالد ترامپ از تیم کوک خواست فناوری 5G را داخل آمریکا بسازد

ایتنا- توییت‌های دونالد ترامپ حاکی از آن است که او در پی آن است که اپل را مجبور به ساخت فناوری 5G بکند.
دونالد ترامپ از تیم کوک خواست فناوری 5G را داخل آمریکا بسازد
توییت‌های دونالد ترامپ حاکی از آن است که او در پی آن است که اپل را مجبور به ساخت فناوری 5G بکند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  theinquirer، ترامپ در توییت‌های روز چهارشنبه خود در رابطه با برقراری تماس خصوصی با تلفن‌های همراه هوشمند به‌صورت کاملا اغراق شده صحبت کرد و اظهار داشت که هرگز کسی را ندیده است که بتواند صدای مخاطب را در طی مکالمه به‌خوبی بشوند.
 
رییس‌جمهور آمریکا در ادامه در رابطه با همکاری ویژه خود با اپل اشاره کرد و اظهار داشت که در فکر آن است که با تیم کوک برای ساخت فناوری 5G در ایالات‌متحده همکاری کند. او اظهار داشت که این کمپانی همه‌چیز از قبیل پول، فناوری، چشم‌انداز مناسب و شخصی مثل کوک را در اختیار دارد و به‌این‌ترتیب همه‌چیز برای سپردن ساخت  5G به آن‌ها آماده است.
 
نکته جالب اینجاست که اپل به‌هیچ‌عنوان تخصصی در رابطه با فناوری 5G ندارد. زیرساخت‌های 5G در این کشور توسط چهار کمپانی اسپرینت، ورایزن، AT&T و T-Mobile مدیریت می‌شود. اپل حتی نمی‌تواند مودم‌های تلفن‌های همراه خود را تولید کند و همه‌کسانی که جنگ کوالکام و اپل را دنبال می‌کنند از این نکته آگاهی دارند.
 

علاوه بر این تیم کوک سه سال قبل و درزمانی که ترامپ هنوز به ریاست جمهوری نرسیده بود توضیح داده است که اپل علاقه‌ای به ورود به دنیای شبکه ندارد. کوک در فستیوال اروپایی استارتاپ ها اعلام کرده است که: «تخصص ما به شبکه نمی‌رسد. ما در ایالات‌متحده با AT&T و در بریتانیا با O2 و T-Mobile و Orange کار کرده‌ایم و با افزایش دانشمان گسترش یافتیم. اما به‌صورت کلی چیزهایی که اپل مایل به انجام آن است مواردی است که می‌تواند به‌صورت جهانی انجام بدهد.»
 
درک محدودیت‌ها مهارت زندگی که ترامپ در سن 73 سالگی هنوز به آن نرسیده است. او هنوز بر این باور است که می‌توانست یک بازیکن بیس‌بال حرفه‌ای باشد یا بدون سلاح به یادگیری تیراندازی بپردازد. به‌این‌ترتیب او باید باور کند که سپردن ساخت فناوری 5G به یک کمپانی آمریکایی بسیار زود است.
 
کد مطلب: 58894
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام