۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۰

نمایشگر 120 هرتزی برای وان پلاس 8 پرو

ایتنا- شرکت وان پلاس بار دگیر نشان داده است که در عرضه به‌روزترین فناوری‌های جهان برای محصولات خود بسیار پر تلاش است و در همین راستا نیز نمایشگری 120 هرتزی را برای وان پلاس 8 پرو معرفی کرده است.
نمایشگر 120 هرتزی برای وان پلاس 8 پرو
شرکت وان پلاس بار دگیر نشان داده است که در عرضه به‌روزترین فناوری‌های جهان برای محصولات خود بسیار پر تلاش است و در همین راستا نیز نمایشگری 120 هرتزی را برای وان پلاس 8 پرو معرفی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  theinquirer، بسیاری از افراد معتقدند که سامسونگ و اپل در راس نوآوری‌های تلفن همراه قرار دارند ولی در گوشه‌ای از بازار و در سایه و بی سر و صدا، شاهد عملکرد یک شرکت چینی به نام وان پلاس هستیم که در هر نسخه از خود کاربران را با یک فناوری جدید، غافلگیر می‌کند.
 
این شرکت تا سال‌ها همیشه از نظر مقدار رم دستگاه از تمام رقبای خود جلو بوده است ولی مواردی مانند دوربین، پردازنده و سایر بخش‌های سخت‌افزاری محصولات این شرکت نیز همواره در میان برترین‌ها قرار داشته‌اند. با این وجود وقتی که اخباری درباره وان پلاس 8 پرو منتشر می‌شوند، انتظار یک نوآوری خاص از این شرکت وجود داشته است که پاسخ وان پلاس به این انتظار، معرفی نمایشگر 120 هرتزی برای وان پلاس 8 پرو بوده است.
 
 
 
البته وان پلاس هنوز به صورت رسمی این موضوع را تائید نکرده است ولی منبع این خبر یک فرد با سابقه پیش‌بینی دقیق اطلاعات تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت است که با نام Max J در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.
 
وقتی که او ابتدا از یک تصویر با عنوان نمایشگر 120 هرتزی در حساب کاربری خود رونمایی کرد، بسیاری از افراد فکر کدند که این فرد به گلکسی اس 11 اشاره دارد ولی خود او در پستی دیگر اعلام کرد که پست قبلی او ربطی به محصول سامسونگ نداشته است و اطلاعات منتشر شده مربوط به وان پلاس 8 پرو بوده است.
 
در حقیقت چین خروجی تصویری با یک نمایشگر Fluid AMOLED ممکن خواهد بود و البته باید یادآور شد که وان پلاس 8 عادی یک نمایشگر 90 هرتزی خواهد داشت و تنها وان پلاس 8 پرو نمایشگر 120 هرتزی را تجربه خواهد کرد.
 
کد مطلب: 58796
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام