۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵

گوشی جدید نوکیا با تمرکز بر دوربین سلفی وارد بازار می‌شود

ایتنا - گزارش‌های جدید حاکی از آن است که موبایل نوکیا ۸.۲ فقط به صورت 5G عرضه می‌شود. این موبایل نمایشگری بدون بریدگی و دوربین سلفی پاپ آپ دارد و در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود.
گوشی جدید نوکیا با تمرکز بر دوربین سلفی وارد بازار می‌شود

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که موبایل نوکیا ۸.۲ فقط به صورت 5G عرضه می‌شود. این موبایل نمایشگری بدون بریدگی و دوربین سلفی پاپ آپ دارد و در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود.

به نظر می‌رسد شرکت HMD Global قصد دارد موبایل نوکیا ۸.۲ 5G را با تراشه اسنپ دراگون ۷۳۵ بسازد.

به گزارش ایتنا از مهر، با توجه به گزارش‌های منتشر شده درباره نوکیا ۸.۲  به نظر می‌رسد این دستگاه پرچمدار نیست  بلکه یک موبایل میان‌رده با ویژگی‌های قابل توجه است.

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که این موبایل احتمالا در ۲ نسخه (4G و 5G) عرضه می‌شود. اما طبق گزارشی جدید نوکیا ۸.۲ فقط در نسخه 5G عرضه می‌شود. همچنین احتمالا دستگاه مذکور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در ماه فوریه رونمایی شود.

البته احتمال دارد نوکیا ۸.۲ با نام دیگری نیز به بازار عرضه شود.  نوکیا ۸.۲ 5G احتمالا نخستین موبایل این شرکت است که دارای نمایشگری بدون بریدگی است و دوربین سلفی پاپ آپ دارد. دوربین سلفی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسل است. پشت دستگاه ۴ دوربین نصب شود. البته باید توجه داشت کوالکام هنوز تراشه اسنپ دراون ۷۳۵ را معرفی نکرده است.

این موبایل در سه نسخه  با RAMهای ۴،۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه های داخلی ۶۴،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. احتمالا این نخستین موبایل فنلاندی با ۸ گیگابایت RAM خواهد بود.

دوربین اصلی دستگاه نیز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. طبق گزارش‌های مختلف قیمت این موبایل در آمریکا ۵۰۰ دلار خواهد بود.
کد مطلب: 58781
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام