۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

اختراع جدید اپل، نمایشگری که دور آیفون پیچیده می‌شود

ایتنا- شایعات مرتبط با صفحه‌نمایش آیفون‌ها برای سال‌ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است اما ثبت اختراع جدید این کمپانی در این رابطه فناوری بسیار جذابی را نشان می‌دهد.
اختراع جدید اپل، نمایشگری که دور آیفون پیچیده می‌شود
شایعات مرتبط با صفحه نمایش آیفون‌ها برای سال‌ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اما ثبت اختراع جدید این کمپانی در این رابطه فناوری بسیار جذابی را نشان می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل اختراع جدیدی را در ادامه اختراع صفحه نمایش انحنادار خود به ثبت رسانده است.
در واقع این ثبت اختراع، اطلاعات جدیدی را از ثبت اختراع فعلی اپل درباره صفحه نمایش‌های دور تا دور به نمایش می‌گذارد.
 
اگر چه این ثبت اختراع کاملا جدید نیست، اما به‌روزرسانی آن نشان می‌دهد که اپل هنوز به‌ طور جدی روی این فناوری کار می‌کند. با این‌ حال هنوز مشخص نیست که این ثبت اختراع روزی بتواند به یک محصول نهایی تبدیل گردد.
اطلاعات جدید افزوده شده به این ثبت اختراع به «حلقه مداوم» صفحه‌ نمایش شیشه‌ای دور یک دستگاه اشاره دارد. این صفحه‌ نمایش می‌تواند در بدنه جلویی و پشتی آیفون شما به‌صورت کامل کارایی داشته باشد.
 
 
 
گفتنی است تولیدکنندگان دیگر تلفن‌های همراه هوشمند هم به دنبال روش‌هایی مشابه برای اعمال خلاقیت روی طراحی استاندارد فلز و شیشه تلفن‌های همراه هوشمند امروزی هستند.
تلفن همراه شیائومی می میکس آلفا در حال حاضر از صفحه‌ نمایش دور تا دور استفاده می‌کند، اما این تلفن همراه هنوز در حد یک دستگاه مفهومی باقی مانده است.
 
البته این فناوری جدید برای کمپانی‌هایی مناسب است که از طراحی‌های انقلابی بر حذر نیستند.
البته اپل هیچ‌گاه در میان این کمپانی‌های پیشرو نبوده و همیشه بعد از اطمینان از کارکرد درست یک فناوری و تقاضای بازار آن را روی تلفن همراه خود عرضه کرده است.
به‌ این‌ ترتیب بسیار بعید به نظر می‌رسد که آیفون‌های سال 2020 چنین خلاقیتی را در طراحی خود جای بدهند.
 
کد مطلب: 58756
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام