۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

برنامه‌نویسان، برنامه‌های ویندوزفونی خود را متن باز می‌کنند

ایتنا – با توجه به مرگ تدریجی سیستم عامل ویندوزفون، بسیاری از برنامه‌‌نویسانی که بر روی این پلتفرم مشغول به توسعه نرم‌افزار بوده‌‌اند به سراغ یک راهکار ویژه رفته‌ و قصد دارند تا وارد دنیای متن باز شوند.
برنامه‌نویسان، برنامه‌های ویندوزفونی خود را متن باز می‌کنند
با توجه به مرگ تدریجی سیستم عامل ویندوزفون، بسیاری از برنامه‌‌نویسانی که بر روی این پلتفرم مشغول به توسعه نرم‌‌افزار بوده‌‌اند به سراغ یک راهکار ویژه رفته‌ و قصد دارند تا وارد دنیای متن باز شوند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی softpedia، علیرغم این امر که شرکت مایکروسافت دیگر هیچ علاقه‌ای به ادامه کار سیستم عامل ویندوزفون ندارد، هنوز کاربرانی وجود دارند که به شدت به این پلتفرم علاقه‌مند هستند و اقدام برنامه‌‌نویسان برای متن باز کردن مجتوای خود برای این سیستم عامل می‌تواند برای این کاربران به شدت مفید باشد.
 
این امر به این معنا است که کسانی که بر روی ویندوزفون اقدام به انتشار برنامه‌های خود کرده بودند، قصد دارند تا این برنامه‌ها را به صورت متن باز در اختیار عموم جهان قرار بدهند و این موضوع به معنای دسترسی بیشتر به نرم‌افزارهای ویندوزفونی خواهد بود.
 
 
البته با توجه به عدم پشتیبانی از هسته اصلی سیستم عامل، نباید انتظار داشت که بتوان از این پلتفرم برای کاربری‌های بسیار عمومی استفاده کرد.
به این ترتیب پیشنهاد اصلی مایکروسافت به عنوان اصلی‌ترین گزینه پیش رو برای کاربران عادی مطرح خواهد بود.
 
گفتنی است شرکت مایکروسافت به کاربران ویندوزفون پیشنهاد کرده است که به یکی از دو پلتفرم محبوب اندروید یا iOS مهاجرت کنند تا بتوانند از آخرین نرم‌‌افزارهای جهان از جمله نرم‌‌افزارهای خود مایکروسافت بر روی تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند.
 
با این وجود در صورتی که به هیچ عنوان قصد ترک کردن ویندوزفون را ندارید می‌توانید به متن باز شدن برنامه‌ها دل خوش بوده و برای مدتی نامعلوم به کار با دستگاه ویندوزفونی خود ادامه بدهید.
 
کد مطلب: 58754
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام