کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استفاده از کیف پول دیجیتالی تلگرام در گیت هاب

18 آذر 1398 ساعت 10:19

ایتنا – به نظر می‌رسد که نخستین مشتری اصلی برای کیف پول دیجیتالی تلگرام مشخص شده است و این پروژه به صورت آزمایشی کار خود را در گیت هاب آغاز کرده است.


به نظر می‌رسد که نخستین مشتری اصلی برای کیف پول دیجیتالی تلگرام مشخص شده است و این پروژه به صورت آزمایشی کار خود را در گیت هاب آغاز کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cointelegraph، گیت هاب را باید بهشت دنیای متن باز دانست و این مرکز بسیار بزرگ و گسترده، به تازگی به سراغ استفاده آزمایشی از فناوری کیف پول دیجیتالی تلگرام رفته است.
 
کیف پول دیجیتالی تلگرام که با نام «کیف پول گرام» نامیده می‌شود، به صورت آزمایشی فعالیت خود در گیت هاب را برای مدتی مشخص ادامه خواهد داد و عملکرد این سیستم و استقبال کاربران از آن می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی آینده این فناوری داشته باشد.

 
 
کاربران علاقه‌مند می‌توانند از طریق این سیستم به کلیدهای شخصی آزمایشی برای توکن‌های کیف پول دیجیتالی تلگرام دسترسی داشته باشند و از طریق این کیف پول مجازی، تراکنش‌های خود در گیت هاب را انجام بدهند.
 
همچنین تراکنش‌ها قرار است تا به واسطه یک سیستم کاملا مستقل مورد نظارت قرار بگیرند که با نام TON testnet نامیده شده و در اواسط سال 2019 میلادی طراحی و عرضه شده است.
 
این پروژه قرار است تا در اواسط ماه نوامبر برای نخستین بار در عرضه 1.7 میلیارد دلار توکن کیف پول گرام شروع به کار کند، هر چند هنوز صجبتی درباره تاریخ تصمیم‌گیری پیرامون ادامه یا قطع همکاری با کیف پول دیجیتالی تلگرام در گیت هاب به میان نیامده است.
 
 


کد مطلب: 58752

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58752/استفاده-کیف-پول-دیجیتالی-تلگرام-گیت-هاب

ايتنا
  https://www.itna.ir