۰
plusresetminus
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴

عرضه یک نسخه ویژه آفیس موبایل برای اندروید و iOS

ایتنا- شرکت مایکروسافت اقدام به عرضه یک نسخه ویژه از آفیس بر روی محصولات اندرویدی و iOS کرده است که می‌تواند کیفیت کاری این بسته نرم‌افزاری محبوب را بر روی سیستم عامل همراه شرکت گوگل و اپل افزایش بدهد.
عرضه یک نسخه ویژه آفیس موبایل برای اندروید و iOS
شرکت مایکروسافت اقدام به عرضه یک نسخه ویژه از آفیس بر روی محصولات اندرویدی و iOS کرده است که می‌تواند کیفیت کاری این بسته نرم‌افزاری محبوب را بر روی سیستم عامل همراه شرکت گوگل و اپل افزایش بدهد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت مایکروسافت بسته یکپارچه‌ای از نرم‌افزار آفیس را برای دو غول بازار سیستم‌ عامل همراه آماده کرده است که بسیاری از محدودیت‌های نسخه قبلی این بسته نرم‌‌افزاری بر روی تلفن‌های همراه هوشمند را از بین خواهد برد.
 
گفته می‌شود که نخستین میزبان این نوع از بسته نرم‌افزاری قرار است تا یک محصول سخت‌افزاری شرکت مایکروسافت باشد و به همین دلیل نیز این شرکت آزمایش‌های اصلی خود بر روی این برنامه‌ را در محصولات خانگی تجربه خواهد کرد.
 
 
 
محصول دو نمایشگر تاشوی این شرکت یعنی سرفیس دو قرار است تا میزبان این برنامه کاربردی باشد. به همین دلیل نیز کاربران سایر محصولات اندکی پس از این محصول، شاهد دریافت این قابلیت بر روی دستگاه‌های خود خواهند بود.
 
امکانات جدیدی که توسط این بسته نرم‌افزاری برای کاربران مهیا خواهد شد شامل ویرایش فایل‌های دارای فرمت پی دی اف، ویرایش مستقیم محتوای تصویری و قابلیت‌هایی مشابه با نسخه دسکتاپ برای فایل‌های صفحه باز اکسل خواهد بود.
 
یکی از قابلیت‌های ویژه این برنامه این است که شما می‌توانید با باز کردن دوربین خود، تصویر یک سند متنی را برداشت کرده و سپس آن را مستقیما به یک فایل ورد (Word) تبدیل کنید. همچنین آوت لوک برای iOS با پیشرفت بسیار بالای خواهد داشت.
 
کد مطلب: 58748
برچسب ها: اندروید iOS
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام