۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵

گلکسی S11 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

ایتنا - گلکسی اس ۱۱ و اس ۱۱ پلاس با باتری های ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ میلی امپری به بازار می‌آیند. زمان دقیق عرضه این گوشی‌ها هنوز معلوم نیست، اما پیش‌بینی می‌شود هر سه گوشی در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرند.
گلکسی S11 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟


همزمان با عرضه گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، نوت ۱۰ و آیفون ۱۱، سامسونگ برای از دست ندادن نبض بازار در تلاش برای تولید گوشی تازه گلکسی اس ۱۱ است.
منابع مطلع می‌گویند گلکسی اس ۱۱ با تغییراتی اساسی در طراحی و در امکانات سخت‌افزاری عرضه می‌شود و می تواند رقبای خود را کنار بزند.

به گزارش ایتنا از فارس، همچنین قرار است یک مدل ساده‌تر از این گوشی به نام گلکسی اس ۱۱ ای نیز تولید شود که بر اساس اطلاعات موجود در طراحی آن از یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری استفاده می‌شود که ظرفیت آن نسبت به باتری گوشی گلکسی اس ۱۰ ای ۷۰۰میلی آمپر بیشتر است.

در همین حال شنیده می‌شود که گلکسی اس ۱۱ و اس ۱۱ پلاس با باتری های ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ میلی امپری به بازار می‌آیند. زمان دقیق عرضه این گوشی‌ها هنوز معلوم نیست، اما پیش‌بینی می‌شود هر سه گوشی در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرند.

از جمله دیگر ویژگی‌های افشا شده در مورد این گوشی‌ها می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی نسل پنجم، نصب دوربین سلفی بر روی صفحه نمایشگر، نمایشگرهای بزرگ و فراگیر، باریک‌تر شدن گوشی های مذکور، استفاده از دوربین سه گانه در پشت گوشی و نمایشگرهایی در ابعاد ۶.۱ تا ۶.۷ اینچی اشاره کرد.
کد مطلب: 58729
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام