۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴

پایداری ارتباطات و خدمات اپراتورها در مناطق زلزله زده

ایتنا - ​​​​​​​وضعیت شبکه اپراتورهای همراه در مناطق زلزله‌زده شمال غرب کشور پایدار و نرمال است.
پایداری ارتباطات و خدمات اپراتورها در مناطق زلزله زده

وضعیت شبکه اپراتورهای همراه در مناطق زلزله‌زده شمال غرب کشور پایدار و نرمال است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در پی زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز در مناطق وسیعی در شمال غرب کشور، ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد شبکه این اپراتور آسیبی ندیده و بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل و به‌صورت نرمال در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی در آن مناطق است و به مشترکان خدمت‌رسانی می‌کند.

طبق این اطلاعیه، در اولین دقایق پس از وقوع زلزله، کمیته بحران تشکیل و تصمیمات لازم جهت برقراری ارتباط هر چه بهتر در مناطق زلزله زده گرفته شد. همراه اول همچنین تاکید کرده است، همچون سال‌های گذشته آمادگی دارد باتوجه به شبکه گستره خود از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد و به‌زودی برنامه‌ها و تدابیر خود جهت کمک‌رسانی ‌بیشتر به مردم زلزله‌زده را به اطلاع عموم خواهد رساند.

همچنین اپراتور ایرانسل اعلام کرد: شبکه این اپراتور به صورت مداوم بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی استان است. ستاد بحران شرکت ایرانسل همزمان با اعلام گزارشاتی از وقوع زلزله تشکیل شده است و شرایط را برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان بررسی می‌کند. این ستاد هیچگونه گزارشی مبنی بر اختلال در شبکه دریافت نکرده و آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز اپراتورهای دیگر، از طریق رومینگ ملی به مشترکان آن‌ها نیز در مناطق زلزله زده خدمت‌رسانی کند.
کد مطلب: 58724
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام