۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶

اپل به حل بحران مسکن در کالیفرنیا کمک می‌کند

ایتنا - هجوم مهندسان، سرمایه گذاران حوزه فناوری و مدیران ارشد اجرایی به کالیفرنیا این ایالت را با بحران مسکن مواجه ساخته و حالا اپل قصد دارد این چالش را برطرف کند.
اپل به حل بحران مسکن در کالیفرنیا کمک می‌کند

هجوم مهندسان، سرمایه گذاران حوزه فناوری و مدیران ارشد اجرایی به کالیفرنیا این ایالت را با بحران مسکن مواجه ساخته و حالا اپل قصد دارد این چالش را برطرف کند.

گرانی مسکن در کالیفرنیا و مشکلات اقتصادی فزاینده مردم به بی‌خانمانی بسیاری از ساکنان این بخش از آمریکا انجامیده و اپل با هدف کمک به حل این مشکل از سرمایه گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری برای ساخت مسکن ارزان قیمت در کالیفرنیا خبر داده است.

به گزارش ایتنا از مهر، گرانی مسکن و کاهش قدرت خرید مردم در کالیفرنیا باعث شده تا بسیاری از مردم با مشاغلی همچون معلمی و تدریس، آتش نشانی، کارگران و نیروهای خدماتی و غیره به هیچ عنوان قادر به تامین سرپناهی برای خود در ایالت مذکور نباشند و حتی به مهاجرت به ایالت‌های دیگر آمریکا روی آورند.

اپل که فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز کرده خود را متعهد به ارتقای کیفیت زندگی مردم می‌داند و بر اساس بیانیه‌ای که تیم کوک مدیرعامل اپل روز گذشته منتشر کرده «اپل از احساس مسئولیت عمیق مدنی برخوردار است تا اطمینان حاصل کند کالیفرنیا ایالتی است که افراد می‌توانند در آن زندگی کنند، یک خانواده داشته باشند و به جامعه کمک کنند.»

از بودجه ۲.۵ میلیارد دلاری تخصیص یافته اپل، یک میلیارد دلار به عنوان کمک هزینه مسکن به افراد نیازمند اختصاص می‌یابد و از بقیه آن برای ساخت خانه‌های ساده و ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد استفاده می‌شود. این شرکت در حال مذاکره با مقامات و شرکت‌های محلی به منظور مدیریت بهینه این بودجه است.
کد مطلب: 58704
برچسب ها: اپل کالیفرنیا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام