۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

هواوی تبلت جدیدی برای رقابت با آیپد پرو می‌سازد

ایتنا- رندرهای منتشر شده از تبلت جدید هواوی خبر از دستگاهی با بدنه بسیار زیبا و قابلیت‌های عرضه‌شده برای رقابت با آیپد پرو می‌دهد.
هواوی تبلت جدیدی برای رقابت با آیپد پرو می‌سازد
رندرهای منتشر شده از تبلت جدید هواوی خبر از دستگاهی با بدنه بسیار زیبا و قابلیت‌های عرضه‌شده برای رقابت با آیپد پرو می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، رندرهایی که از تبلت جدید هواوی افشا شده است نشان می‌دهد که دستگاهی شبیه به آیپد پرو با دوربین تلفیق شده در صفحه‌نمایش در راه است.

وب‌سایت  91mobiles که اولین دسته از این رندرها را منتشر کرد، اعلام کرده است که این تبلت به‌ احتمال‌ زیاد نسخه جدید مدیا پد M6 است و ممکن است تحت عنوان مدیا پد M7 نام‌گذاری شود.
 
با این‌ حال ایوان بلاس به‌عنوان یکی از افشا کنندگان فعال در رابطه با دستگاه‌های هوشمند تصویر خودش را از این تبلت در توییتر قرار داده و اعلام کرده است که نام در نظر گرفته شده برای آن میت پد پرو خواهد بود.

لپ‌تاپ‌های هواوی نیز میت بوک خوانده می‌شود و احتمال دارد که این تبلت نیز ویژگی‌های یک لپ‌تاپ را داشته باشد.
 
 
صرف‌نظر از نام در نظر گرفته شده برای این تبلت، طراحی بدنه آن بسیار زیبا است و حاشیه‌های صفحه‌ نمایش در آن تا حد زیادی کاسته شده است.

این تبلت که با نام کدگذاری شده مارس شناخته می‌شود، از قلم M-Pen هواوی پشتیبانی می‌کند و کیبورد هوشمند مغناطیسی ویژه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
 
زمانی که کیبورد این تبلت به بدنه اصلی متصل می‌شود ظاهر آن تا حد بسیار زیادی شبیه به آیپد پرو خواهد شد.
این رندر همچنین نشان می‌دهد که این تبلت حداقل در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه می‌شود و از درگاه یواس‌بی نوع C پشتیبانی خواهد کرد.
با این‌ وجود هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه از جک 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند یا خیر.
 
کد مطلب: 58671
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام