۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴

عرضه چندین فونت ویژه برای آیپد و آیفون توسط ادوبی

ایتنا- گزارش‌ها نشان می‌دهد که سرویس Creative Cloud کمپانی ادوبی 1700 فونت را در اختیار مشترکان آیپد و آیفون این سیستم قرار داده است.
عرضه چندین فونت ویژه برای آیپد و آیفون توسط ادوبی
گزارش‌ها نشان می‌دهد که سرویس Creative Cloud کمپانی ادوبی 1700 فونت را در اختیار مشترکان آیپد و آیفون این سیستم قرار داده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سرویس Creative Cloud ادوبی انباره‌ای 20 نرم‌افزار کاربردی و ویدیوهای آموزشی و فونت‌های متنوع است. تمامی 17 هزار فونت این سرویس برای مشترکانی که از سیستم‌عامل iOS 13.1  به بعد استفاده می‌کنند، در دسترس است.

شکل‌های قبلی و اختصاصی دسکتاپ این سرویس توسط افراد بسیار مشهور ساخته شده است و  استایل‌های متفاوتی را شامل می‌شود و به‌ این‌ ترتیب شما می‌توانید به‌جای استفاده از چند فونت محدود، با این فونت‌ها کارهای خلاقانه انجام دهید.
 
توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای سوم شخص می‌توانند با استفاده از API ادوبی به نام Fonts از این فونت‌ها روی نرم‌افزارهایشان استفاده کنند.
به‌ بیان‌ دیگر، تنها نرم‌افزارهایی که با API یاد شده سازگار شده‌اند می‌توانند از این فونت‌ها روی دستگاهتان استفاده کنند.

مسلما هر نرم‌افزار ادوبی با API یاد شده کار می‌کند و کاربران می‌تواند نرم‌افزار Creative Cloud را باز کرده، به تب Fonts رفته و هر فونتی را برای دستگاه خود برگزینند.
 
تمامی فونت‌های یاد شده برای مصرف شخصی و تجاری در نظر گرفته شده‌اند و به‌ این‌ ترتیب، حرفه‌ای‌ها نیازی به‌ صرف زمان برای دریافت مجوز آنها ندارند.
کاربرانی که اشتراک Creative Cloud را ندارند می‌توانند با یک ادوبی آی دی رایگان به 1300 فونت از 1700 فونت یاد شده دسترسی داشته باشند.
 
 
 
این به‌روزرسانی یک گام کوچک اما مهم در جهت کمک به متخصصان گرافیک و فیلمبرداری برای استفاده از iPad به‌عنوان ابزاری خلاقانه است. در حالی‌ که ادوبی نرم‌افزارهای مختص تبلت زیادی دارد اما نسخه‌های دسکتاپ نرم‌افزار آنها قدرتمندتر و کارآمدتر هستند.

به نظر می‌رسد که این کمپانی در این زمینه دنباله‌رو اپل است و آیپد پروهای جدید به اندازه‌ای قدرتمند هستند که بتوانند از پس بار کاری سنگین به‌خوبی بربیایند و این در حالی است که بهبود قابلیت Pencil و ویژگی جدید Sidecar در کاتالینا می‌تواند نیاز به ابزارهایی مانند تبلت‌های Wacom را از بین ببرد.
 
البته تا دریافت نسخه‌های کامل نرم‌افزارهای کاربردی مانند فتوشاپ و ایندیزاین بر روی آیپدها فاصله داریم، اما در این میان در اختیار داشتن انتخابی عظیم برای فونت‌ها روی تلفن‌های همراه حداقل به شما اجازه می‌دهد که خیالتان از این بابت آسوده باشد.
 
کد مطلب: 58670
برچسب ها: ادوبی آیپد آیفون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام