کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساخت وب‌سایت جدید اختصاصی برای پرسش و پاسخ توسط مایکروسافت

18 آبان 1398 ساعت 11:47

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا پایگاه‌های داده فروم های TechNet و MSDN را به وب‌سایتی جدید به نام Microsoft Q&A منتقل کند.


گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا پایگاه‌های داده فروم‌های TechNet و MSDN را به وب‌سایتی جدید به نام Microsoft Q&A منتقل کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، زمانی که مایکروسافت اعلام کرد که چاپ مجله MSDN را متوقف خواهد کرد، بسیاری از افراد در رابطه با آینده فروم های MSDN و TechNet این کمپانی نیز ابراز نگرانی کردند.
این دو فروم دربرگیرنده اطلاعاتی مفید در رابطه با محصولات مختلف این شرکت هستند به همین دلیل به‌تازگی مشخص شده است که مایکروسافت در پی آن است تا این پایگاه‌های داده را به وب‌سایت جدیدی به نام Microsoft Q&A منتقل کند.
 

 مایکروسافت
 
این کمپانی، وب‌سایت یاد شده را به‌عنوان راهی برای دریافت پاسخ‌های مرتبط و به‌موقع به مشکلات فنی شما از طریق جامعه‌ای از متخصصان و مهندسان مایکروسافت معرفی می‌کند.
البته این وب‌سایت برای دریافت پشتیبانی فنی به‌عنوان یک مشتری و مصرف‌کننده مایکروسافت مناسب نیست و مایکروسافت برای این کار منابع بهتری در نظر دارد، ولی این وب‌سایت تنها جایی که است که برای مثال مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند در رابطه با Azure Cloud کمک‌هایی دریافت کنند.
 
البته اگر در گذشته با یکی از وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ کار کرده باشید، این وب‌سایت مایکروسافت برای شما آشنا خواهد بود.
زمانی که عبارتی را در نوار جست‌وجو تایپ می‌کنید، با پست‌هایی مواجه می‌شوید که افراد قبل از شما به سوال هایی که دارید پاسخ داده‌اند. علاوه بر این، می‌توانید با دریافت به‌روزرسانی‌ها، پست‌ها، برچسب‌ها و افراد خاصی را دنبال کنید.
همچنین می‌توانید با پاسخ دادن به سؤالات امتیاز کسب کرده و از نظر فنی به شهرت برسید.
 
در حال حاضر بخش اعظمی از موضوعات در دسترس به پلتفرم Azure Cloud این کمپانی مرتبط است. شما همچنین می‌توانید در رابطه با پلتفرم Universal Windows و Partner Center API نیز اطلاعات کسب کنید.
مایکروسافت قصد دارد تا در طی ماه‌های آینده موضوعات بیشتری را به این وب‌سایت بیفزاید.
 


کد مطلب: 58668

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58668/ساخت-وب-سایت-جدید-اختصاصی-پرسش-پاسخ-توسط-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir