کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکایت شدید کاربران از سیستم عامل جدید اپل

iOS نسخه 13.2 نرم افزارها را از کار می اندازد

18 آذر 1398 ساعت 14:59

ایتنا- بسیاری از کاربرانی که نسخه جدید سیستم عامل iOS را بر روی دستگاه خود دریافت کرده بودند، از کیفیت این سیستم عامل شکایت داشته و این شکایت را در سطح رسانه منتشر ساختند.


بسیاری از کاربرانی که نسخه جدید سیستم عامل iOS را بر روی دستگاه خود دریافت کرده بودند، از کیفیت این سیستم عامل شکایت داشته و این شکایت را در سطح رسانه منتشر ساختند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، با عرضه شدن نسخه جدید سیستم عامل iOS یعنی نسخه 13.2 این سیستم عامل شاهد مشکلات و دردسرهای جدیدی برای اپل هستیم که پیش از این چندان مورد مشابهی را در کارنامه این شرکت سراغ نداریم.

اطلاعات منتشر شده و گزارش کاربران نشان دهنده این است که این نسخه از iOS با مشکلات بسیار بزرگی در زمینه مدیریت حافظه رم دستگاه روبرو بوده و عملا امکان برآورده کردن انتظارات بسیار بالای کاربران را نداشته و حتی یک پسرفت عملکردی از نسخه 13.1 را به همراه داشته است.
 

iOS

کاربران متعددی گزارش خود در زمینه از کار افتادن چندین برنامه کاربردی فعال در پس زمینه دستگاه به اپل ارائه کردند که این موضوع نشان دهنده همه‌گیر بودن این مشکلات در این نسخه از سیستم عامل یاد شده است که موجب ایجاد دردسر برای کاربران شده است.

موضوع مدیریت نادرست رم موجب شده است که هر برنامه کاربردی در این سیستم عامل به محض روبرو شدن با مشکلات اجرا، به سرعت برای لود مجدد اقدام کند و این بارگذاری مجدد و چند باره برنامه موجب شده است که شاهد کرش کردن برنامه بر روی دستگاه باشیم.

شرکت اپل هنوز درباره این موضوع عکس‌العملی نشان نداده است، ولی بر اساس شواهد و میزان جدی بودن مشکل یاد شده در iOS 13.2 باید به زودی شاهد اقدام این کمپانی برای عرضه کردن یه بسته و وصله اصلاحی برای رفع مشکلات این سیستم عامل باشیم.
 


کد مطلب: 58666

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58666/ios-نسخه-13-2-نرم-افزارها-کار-می-اندازد

ايتنا
  https://www.itna.ir