۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷

به‌روزرسانی امکان ردیابی اطلاعات در فایرفاکس

ایتنا- گزارش‌ها خبر از آن دارند که کمپانی موزیلا به‌تازگی از قابلیت‌های امنیتی جدیدی که به مرورگر فایرفاکس افزوده است رونمایی کرد.
به‌روزرسانی امکان ردیابی اطلاعات در فایرفاکس
گزارش‌ها خبر از آن دارند که کمپانی موزیلا به‌تازگی از قابلیت‌های امنیتی جدیدی که به مرورگر فایرفاکس افزوده است رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، مرورگر فایرفاکس در طی سال 2019 میلادی قابلیت امنیتی جدیدی به نام «حفاظت ردیاب بهینه‌سازی شده» دریافت کرد و به دنبال آن، جدیدترین نسخه این مرورگر گزینه‌ای در بردارد که گزارشی از مواردی که در برابر آنها حفاظت شده‌اید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید در این گزارش تمامی کوکی‌ها و ردیاب‌های شبکه‌های اجتماعی که در طی دوره زمانی خاص حذف یا مسدود شده‌اند را مشاهده کنید.
به‌ این‌ ترتیب قادر خواهید بود از امنیت بالایی که برای این مرورگر تبلیغ شده است اطمینان حاصل کنید، و در عین‌ حال متوجه شوید که چه وب‌سایت‌هایی برایتان مشکل‌آفرین هستند.
 
 مرورگر فایرفاکس
 
همچنین تبلیغ‌کنندگان دنیای اینترنت با مسدود کردن ردیاب‌ها نمی‌توانند پروفایلی از عادات مرورگری وب شما داشته باشند. به‌ این‌ ترتیب این دسته از اطلاعات، نه برای استفاده‌های آینده ذخیره می‌شوند و نه می‌توان از آنها برای ارائه تبلیغات مرتبط به شما استفاده کرد.

موزیلا در این رابطه توضیح می‌دهد که: «مشابه داشبورد یک ماشین، ما مشاهده گزارش در فایرفاکس را آسان ایجاد کردیم و برای محافظت از شما در هنگام حضور در اینترنت، قدم‌های جدیدی برداشتیم، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی در مورد اینکه چه کسی شما را ردیابی کرده یا از داده‌های بالقوه شما استفاده می‌کند، از زمانتان لذت ببرید.»
 
این گزارش همچنین هر تلاشی که برای ساخت اثر انگشت صفحه نمایش شما از سوی فایرفاکس مسدود شده است و هر تلاشی برای نصب کد ماینینگ ارز مجازی روی سیستمتان را نیز اطلاع می‌دهد.
این سرویس همچنین می‌تواند نشان‌دهنده که آیا برای دزدیده شدن پسوردهایتان تلاشی شده است یا خیر.
 
علاوه بر این، بخشی برای مشاهده و به‌روزرسانی پسوردها و اعتبارنامه‌های دیگر قرار داده شده است.
شما همچنین می‌توانید از طریق فایرفاکس سینک مشاهده کنید که چه دستگاه‌هایی به پسوردهای شما دسترسی دارند.
 
کد مطلب: 58643
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام