۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸

درباره ویزای کانادا چه می‌دانید

کانادا همیشه یک مقصد مطلوب برای اکثر مردم دنیا بوده است. اما شاید یک گام سخت برای رسیدن به این سرزمین زیبا، ویزای کانادا است که مراحل اخذ آن بعضاً دشوار است. اما با بهره‌گیری از مشاوران خبره، این امر سهل و آسان می‌شود.
درباره ویزای کانادا چه می‌دانید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کانادا همیشه یک مقصد مطلوب برای اکثر مردم دنیا بوده است. اما شاید یک گام سخت برای رسیدن به این سرزمین زیبا، ویزای کانادا است که مراحل اخذ آن بعضاً دشوار است. اما با بهره‌گیری از مشاوران خبره، این امر سهل و آسان می‌شود.

کانادا کشور رویایی است که این روزها تبدیل به یک مقصد خواستنی شده است. اما نکته مهمی که کمی مسافران را دل‌نگران می‌کند، ویزای کانادا است. شما حتی اگر قصد یک سفر گردشگری را هم به این کشور داشته باشید، نیازمند ویزای مسافرتی هستید.
پیچیدگی مراحل اخذ ویزای کانادا باعث شده بسیاری قید گرفتن آن را بزنند و از رفتن به این کشور زیبا منصرف شوند. اما باید بدانیم، این کلاف پیچیده یک‌راه حل آسان برای باز شدن دارد. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با کسب تجارب سالیانه خود، شما را در این راه ناهموار یاری می‌کند تا بتوانید ویزای توریستی خود را از این کشور گرفته و قدم در سرزمین زیبایی‌ها بگذارید.

دانستنی‌های ویزای کانادا
مقدمه ورود به کشور اسکیموها داشتن ویزا است که ویزای کانادا به‌صورت پنج‌ساله و چند بار ورود صادر می‌شود. البته کانادا ویزاها را هم 10 ساله هم صادر می‎کند که اعتبار پاسپورت یا همان تاریخ انقضا در اخذ ویزای کانادا تأثیر بسزایی دارد. به طور مثال اگر تاریخ پاسپورت شما سه ساله باشد، ویزای سه سال صادر می‌گردد.

اما پاسپورت‌های ایرانی چون پنج ساله است، به همین مدت ویزا تعلق می‌گیرد.
از مهم‌ترین عوامل صدور ویزای کانادا، سابقه سفر و داشتن دعوت‌نامه معتبر هست. البته ارائه مدارک خواسته‌شده از طرف سفارت و ترتیب بارگذاری مدارک نیز بسیار حائز اهمیت است. اما تجارب در این زمینه می‌تواند کفه سنگین‌تری باشد.

 

انواع ویزای توریستی کانادا
ویزای توریستی کانادا دارای انواع مختلفی است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.
     1- ویزای توریستی کانادا (ویزای 5 ساله کانادا)
     2- ویزای تضمینی کانادا
     3- سوپر ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا: این ویزا به‌صورت پنج‌ساله صادر می‌شود که اعتبار پاسپورت متقاضی، تأثیر بسیاری هنگام صدور دارد. در این نوع ویزا شخص می‌تواند به مدت پنج سال هر نوبت که بخواهد وارد یا خارج از این کشور شود. اما در هر ورود فقط شش ماه اجازه اقامت دارد.
ویزای تضمینی کانادا: در این نوع، بدین معنا نیست که حتما ویزا دریافت می‌کنید، اما یکی از عواملی که احتمال دریافت ویزای را افزایش می‌دهد، دعوت‌نامه است. اگر شخص متقاضی قادر به ارائه دعوت‌نامه نباشد، آژانس هواپیمایی ستاره ونک از طریق دفاتر کارگزاری خود در کشور کانادا اقدام به تهیه دعوت‌نامه برای متقاضی ویزای کانادا می‌کند. دریافت دعوت‌نامه بین 7 تا 10 روز کاری زمان می‌برد.
سوپر ویزای کانادا:  اشخاصی که قصد اقامت بیش از شش ماه را در کانادا دارند، باید اقدام به اخذ سوپر ویزا نمایند. در این شرایط متقاضی باید علاوه بر دعوت‌نامه، مدارک مالی کامل خود را هم ارائه دهد.
 سوپر ویزا به‌صورت 10 ساله صادر می‌شود اما چون پاسپورت ایرانیان پنج‌ساله است، برای آن‌ها به‌صورت پنج‌ساله صادر می‌شود و دریافت‌کننده‌ی ویزا می‌تواند در هر بار ورود به مدت دو  سال در کانادا اقامت داشته باشد.
 

مراحل دریافت ویزای کانادا
بعد از انتخاب نوع ویزای سفر خود، باید اقدام به پر کردن فرم‌های درخواست ویزا بکنید و برای سفارت ارسال نمایید.
در اولین قدم باید به سایت سفارت کانادا مراجعه کنید و فرم ثبت‌نام آنلاین ویزای کانادا را پر نمایند. انجام این کار پیچیدگی‌ها و دقت بالایی را می‌طلبد که اشتباه در آن باعث سوخت شدن فرصت اخذ ویزا می‌شود. این مدارک به‌صورت دستی پر نمی‌شود، بلکه باید فرم ثبت آنلاین را تکمیل کرده و در سایت بارگذاری نموده.
بهره گرفتن از مشاوره نیروهای مجرب که صلاحیت بسیاری را در این زمینه دارند، امکان دریافت ویزا را بالا می‌برند.
در قدم دوم، پس از بارگذاری مدارک، افسر سفارت آن‌ها را با دقت بررسی می‌کند.
قدم سوم؛ برگه بایومتریک یا انگشت‌نگاری به دست شما می‌رسد. شما به مدت۳۰ روز زمان دارید که با داشتن این مدارک به کشور ثالثی بروید و انگشت‌نگاری را انجام دهید.
شما از همه کشورهایی که کانادا در خاک آن‌ها سفارت دارد، می‌توانید این کار انجام دهید. اما معمولاً به علت صرفه‌جویی در وقت و زمان کشورهای اطراف ایران توصیه می‌شود.
قدم چهارم معمولاً بین دو الی ۱۸ هفته کاری زمان می‌برد تا جوابیه برگه انگشت‌نگاری صادر شود.
و اما قدم آخر، اگر ویزا قبول‌شده باشد، پاسپورت و مدارک شخص برای مهر خوردن باید به سفارت فرستاده شود که اصطلاحاً به این قسمت پیکاپ گفته می‌شود.
شما می‌توانید با خرید بلیط لوفت هانزا یک پرواز امن و مطمئن را به کانادا داشته باشید.

برای اطلاع از تورکانادا به سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 88880000-021 تماس حاصل نمایید.
 
 
کد مطلب: 58629
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام