کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوش مصنوعی ارتباط با مشتریان را به عهده می‌گیرد

1 آبان 1398 ساعت 13:36

ایتنا - یک شرکت تجاری ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ابداع کرده که با درک حالت‌ها و روحیه مشتریان تماس گیرنده با بخش پشتیبانی یا خدمات پس از فروش می‌تواند به ارائه پاسخ مناسب کمک کند.



یک شرکت تجاری ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ابداع کرده که با درک حالت‌ها و روحیه مشتریان تماس گیرنده با بخش پشتیبانی یا خدمات پس از فروش می‌تواند به ارائه پاسخ مناسب کمک کند.

به گزارش ایتنا از فارس، Rezo.ai نام یک پلاتفورم هوش مصنوعی تسهیل کننده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در حوزه‌های مختلف است که به خصوص در زمان اوج تماس‌های مشتریان خدمات مختلف می‌تواند به مدیریت این تماس‌ها و پاسخگویی به آنها کمک کند.

از جمله مزایای Rezo.ai می‌توان به درک حال و هوا و شرایط روحی مشتری، امکان پیش‌بینی سطح علاقه مشتری به استفاده از خدمات و غیره اشاره کرد. همچنین از این طریق می‌توان پاسخ‌هایی شخصی سازی شده را به هر مشتری ارائه کرد.

پلتفورم هوش مصنوعی مذکور در حوزه‌هایی همچون سفر و برگزاری تورهای تفریحی، تجارت، صنعت بیمه و غیره قابل استفاده است. همچنین از این طریق طبقه بندی اظهارات و خواست‌های مشتریان در قالب زمان دریافت خدمات،شکایت، پیشنهاد، انتقاد، بازپرداندن هزینه دریافتی، ارائه بازخورد و غیره راحت تر خواهد بود.

طراحی پلاتفورم Rezo.ai در هند دو سال به طول انجامیده و الگوریتم‌های آن با بررسی تماس‌ها و گفتگوها و مکالمه‌های مختلف انسانی طراحی شده‌اند. این فناوری برای استفاده در قالب برنامه‌های گپ اینترنتی مانند واتس‌اپ و نیز با استفاده از ایمیل، لایوچت و در شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است.


کد مطلب: 58595

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58595/هوش-مصنوعی-ارتباط-مشتریان-عهده-می-گیرد

ايتنا
  https://www.itna.ir