۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۵

گوشی‌های تاشو بازار راکدتلفن‌های هوشمند را تکان می‌دهند؟

ایتنا - از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد.
گوشی‌های تاشو بازار راکدتلفن‌های هوشمند را تکان می‌دهند؟

برخلاف عملکرد نه چندان موفقیت آمیز گوشی‌های تاشو، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که پنج الی شش میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو در سال آینده تولید کرده و به فروش خواهد رساند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بیش از یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود.

این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف‌پذیر و تاشدنی بسیار داغ شده است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد.

بعد از آنکه گلکسی فولد به عنوان نخستین گوشی تاشو با مشکل در نمایشگر مواجه شد و پس از عرضه در بازار همه نسخه‌های موجود در بازار جمع آوری شد، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری درباره این محصولات بدبین شده و برآورد کردند که مشتریان تحت تاثیر این مسائل استقبال چندان زیادی از خریداری گوشی‌های تاشو نکنند. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ نظر خوش بینانه‌ای نسبت به موفقیت این محصولات در بازارهای جهانی دارد چرا که به تازگی برآورد و اعلام کرده است که قصد دارد در سال ۲۰۲۰ میلادی، پنج الی شش میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو تولید کرده و به فروش خواهد رساند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بر اساس گزارش نشریه کره‌ای ET News، برنامه سامسونگ بسیار جاه طلبانه و بلندپروازانه به نظر می‌رسد و معلوم نیست که این شرکت موفق به فروش این حجم بالای گوشی تاشو می‌شود یا خیر.
کد مطلب: 58591
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام