کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه نسخه جدید لانچر مایکروسافت برای اندروید

6 آذر 1398 ساعت 17:15

ایتنا- کمپانی مایکروسافت چند هفته قبل نسخه بتای مایکروسافت لانچر 5.9 را عرضه کرد و با به‌روزرسانی تازه این کمپانی کاربرانی که عضو برنامه تست مایکروسافت نیستند نیز می‌توانند بهینه‌سازی‌های اخیر را امتحان کنند.


کمپانی مایکروسافت چند هفته قبل نسخه بتای مایکروسافت لانچر 5.9 را عرضه کرد و اکنون با به‌روزرسانی تازه این کمپانی، کاربرانی که عضو برنامه تست مایکروسافت نیستند نیز می‌توانند بهینه‌سازی‌های اخیر را امتحان کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی softpedia، جالب است بدانید که مایکروسافت لانچر 5.9 به‌روزرسانی‌ای نیست که به‌اندازه نسخه‌های قبلی‌اش قابل توجه باشد، زیرا مایکروسافت این بار بر اصلاحات کوچک‌تر تمرکز کرده است.
 
در فهرست تغییرات این به‌روزرسانی که توسط این غول فناوری در پلی استور منتشر شده آمده است که تنها دو تغییر اصلی در این به‌روزرسانی به چشم می‌خورند، که یکی از آنها در واقع آیکون تقویم جدید و پویایی است که با تاریخ فعلی هماهنگ می‌شود و تاریخ روز را نمایش می‌دهد.

 
 
در خط اول این فهرست تغییرات آمده است که: «به‌روزرسانی تاریخ زنده، هم‌اکنون روی آیکون نرم‌افزار تقویم اصلی شما در دسترس است و آیکون تقویم مایکروسافت لانچر نیز با ظاهری تمیزتر به‌روزرسانی شده است.»
 
البته تغییرات زیادی در بدنه این لانچر، طراحی و  اعمال شده است که احتمالا در نگاه اول به آنها پی نخواهید برد، اما تمامی این تغییرات به‌طورکلی به ارائه یک رویکرد سازگارتر و پایدار منجر می‌شوند.

شرکت مایکروسافت می‌گوید برای بخش‌هایی مانند داک، وال پیپر و کلندر کارد نیز رفع نقض‌هایی در نظر گرفته شده است که عملکرد کلی این نرم‌افزار را بهبود می‌بخشد.
 


کد مطلب: 58586

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58586/عرضه-نسخه-جدید-لانچر-مایکروسافت-اندروید

ايتنا
  https://www.itna.ir