۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸

دسترسی ویندوزفون 8.1 به مایکروسافت استور مسدود می‌شود

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن هستند که از 16 تاریخ 16 دسامبر ویندوزفون 8.1 دسترسی به مایکروسافت استور را از دست خواهد داد.
دسترسی ویندوزفون 8.1 به مایکروسافت استور مسدود می‌شود
گزارش‌های به‌ دست‌ آمده حاکی از آن هستند که از 16 تاریخ 16 دسامبر سال جاری، ویندوزفون 8.1 دسترسی به مایکروسافت استور را از دست خواهد داد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، کمپانی مایکروسافت از مدت‌ها قبل شکست پروژه تلفن‌های همراه ویندوزفون را تائید کرده و در همین راستا به‌تدریج پشتیبانی از این سیستم عامل را کاهش داده است تا مخاطبان در طی این سال‌ها به استفاده از گزینه‌های جایگزین از قبیل تلفن‌های پیکسل جذب شوند.

این سیاست همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که مایکروسافت این بار استور نرم‌افزارها را نشانه گرفته است.
 ویندوزفون
 
مایکروسافت اخیرا در یکی از پست‌های خود اعلام کرده که از این پس نرم‌افزارها از طریق مایکروسافت استور به‌روزرسانی نخواهند شد، و به همین دلیل ممکن است کاربری‌های درون برنامه‌ای با مشکل مواجه شود.

نصب دوباره نرم‌افزارها نیز از این پس ممکن نخواهد بود. به عبارت دیگر اگر یک کاربر نرم‌افزاری را از تلفن همراه خود پاک کند دیگر نمی‌تواند مجدد آن را نصب کند.
 
البته هنوز تلفن‌های همراه هوشمند برند لومیا کی توانند به ویندوز 10 موبایل به‌روزرسانی شوند.
اگرچه این سیستم عامل نیز به تاریخ پایان پشتیبانی‌اش رسیده است، اما سرورها هنوز برای آن فعال هستند و شما همچنان می‌توانید از تلفن همراه مجهز به سیستم عامل ویندوزفون خود استفاده کنید.
 
کد مطلب: 58571
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام