کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز عصر آیفون 5G از سال آینده

1 آبان 1398 ساعت 11:47

ایتنا- اپراتور بریتانیایی O2 به‌تازگی و به صورتی کاملاً اتفاقی افشا کرد که آیفون‌های سال آینده میلادی از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد.


اپراتور بریتانیایی O2 به‌تازگی و به صورتی کاملاً اتفاقی، افشا کرد که آیفون‌های سال آینده میلادی از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اپراتور O2 که در طی هفته جاری فناوری 5G خود را راه‌اندازی کرده است، جزئیاتی را در رابطه با پیشنهاد ویژه تخفیف 100 پوندی‌اش برای آیفون سال آینده میلادی اعلام کرد.
این پیشنهاد که در زیرمجموعه نه‌چندان دقیق "ضمانت 5G " ارائه شده است، به خریداران پیشنهاد می‌دهد که تعرفه 4G نامحدود را برای تلفن همراه اپل جدید در سال 2020 با تخفیف 100 پوندی خریداری کنند.
 
گفتنی است مینگ-چی کو به‌عنوان تحلیلگر اپل نیز از مدت‌ها پیش اظهار کرده بود که آیفون‌های سال آینده برای اولین بار از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند.
او همچنین ادعا کرده است که دو آیفون رده بالای اپل، در زمان عرضه‌شان در سال آینده با مودم کوالکام و طراحی آنتن RF عرضه خواهند شد.
 

 آیفون 5G
 
البته یادداشت‌های تحقیقاتی جدید او نشان می‌دهد که آیفون‌های 2020 اپل با طراحی کاملاً جدید و بدنه کاملاً فلزی خود یادآور آیفون 4 هستند.

همچنین او دوباره تأکید کرده است که آیفون‌های سال آینده از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد و عرضه این اتصال نسل جدید در سال 2020 می‌تواند فروش تلفن‌های همراه اپل را از 75 میلیون دستگاه در سال 2019 به 85 میلیون دستگاه برساند.
 
علاوه بر این، اگر گمانه‌زنی‌های این تحلیلگر درست از آب دربیایند، می‌توانید انتظار داشته باشید که آیفون‌های جدید در اندازه‌های 5.4 و 6.7 اینچ برای نسخه مجهز به صفحه‌نمایش OLED و 6.1 اینچ برای نسخه ال سی دی عرضه شود.
همچنین مدل‌های با مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تر در بدنه پشتی خود از دوربین سه‌بعدی استفاده خواهند کرد که از فناوری واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند.
 


کد مطلب: 58566

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58566/آغاز-عصر-آیفون-5g-سال-آینده

ايتنا
  https://www.itna.ir