۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲

ساخت پرده هوشمند توسط ایکیا

ایتنا- گزارش‌ها نشان می‌دهد که کمپانی ایکیا پرده‌های هوشمند مجهز به دستگاه کنترل از راه دور خود را به‌صورت محدود به بازار عرضه کرده است.
ساخت پرده هوشمند توسط ایکیا
گزارش‌ها نشان می‌دهد که کمپانی ایکیا پرده‌های هوشمند مجهز به دستگاه کنترل از راه دور خود را به‌صورت محدود به بازار عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، این روزها کمپانی ایکیا به‌تازگی از پرده‌های هوشمند به نام FYRTUR رونمایی کرده است، اما شک و شبهات در رابطه با زمان و مکان عرضه این محصول هنوز ادامه دارد.
 
این کمپانی تولیدکننده لوازم‌خانگی در ابتدا برنامه داشت که این ابزار را در تاریخ 1 آوریل در برخی ایالت‌های امریکا عرضه کند، اما این تاریخ گذشت و خبری از این محصول نشد.
با این‌ وجود، به نظر می‌رسد که بالاخره فروش آن از امروز در برخی نقاط ایالات‌متحده شروع شده است.
 
 
 
مکانیسم این سیستم بسیار ساده است و پرده‌های هوشمند یاد شده دارای یک کنترل از راه دور کوچک هستند که با استفاده از آن می‌توانید روشنایی اتاقتان را بر اساس زمان روز و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کم‌ و زیاد کنید.
همچنین شما می‌توانید میزان کنار رفتن را پرده را هر طور که می‌خواهید به‌صورت از راه دور تنظیم کنید.
 
البته هنوز محل دقیق عرضه این محصول از جانب ایکیا مشخص نشده است، اما برخی از نمایندگی‌های ایکیا در فلوریدا و ایندیانا شروع به فروش این پرده‌های هوشمند کرده‌اند.

این پرده‌های هوشمند هم‌اکنون برای خرید آنلاین در دسترس نیستند و تمامی اندازه‌های در نظر گرفته شده برای این پرده‌ها برای فروش آماده نیست.
البته ایکیا یادآور شده است که برخی از فروشگاه‌های مطرح برند این پرده‌های هوشمند را از 10 اکتبر به بازار عرضه خواهند کرد.
 
کد مطلب: 58559
برچسب ها: ایکیا
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام