۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱

گوشی بلاک‌چین ارزان‌قیمت HTC

ایتنا -  شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه ارزان‌تر از یک موبایل بلاک‌چین را به بازار عرضه کند. 
گوشی بلاک‌چین ارزان‌قیمت HTC

«اچ تی سی» یک موبایل بلاک‌چین جدید ارزان قیمت رونمایی کرده است. این موبایل ۲۴۴ دلاری به صاحب خود اجازه می‌دهد ارز دیجیتال انتقال دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، هدف از عرضه این موبایل تشویق افراد به خرید ارزهای دیجیتال است. این شرکت تایوانی روز گذشته موبایل Exodus1s را رونمایی کرد که اندکی کوچک‌تر از موبایل Exodus1 است.  Exodus1 اواخر سال گذشته میلادی رونمایی شد.

اما دستگاه جدید Exodus1s با قیمت ۲۴۴ دلار عرضه می شود که مهمترین نکته متمایز آن ویژگی‌های مرتبط با ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را قرض بگیرند و وام دهند. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند با کمک این موبایل ارز دیجیتال انتقال دهند.

 فیلیپ چن مدیر بخش تمرکز زدایی شرکت «اچ‌تی‌سی» در این باره می‌گوید: Exodus1s یک دستگاه کاملا جداگانه است. Exodus1 قبلا به بازار عرضه شده  و ما از فروش آن راضی هستیم. 

در موبایل  Exodus1s از یک تراشه اسنپ دراگون ۴۳۵،  چهار گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت  حافظه داخلی استفاده شده است. کاربران این دستگاه باید از یک کارت حافظه میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی استفاده کنند.

Exodus۱sاس دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی است . ۲ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (یکی در پشت و یکی در جلوی دستگاه) در این موبایل نصب شده‌اند. همچنین این موبایل از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند.

در کنار این موارد دستگاه دارای باتری ۳ هزار میلی آمپری، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، جک ۳.۵ میلیمتری و اندروید اوریو ۸.۱  است.
کد مطلب: 58544
برچسب ها: htc بلاک چین موبایل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام