۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷
افشای اطلاعات جدیدی از اپل:

ایرپادهای نسل سوم و عینک واقعیت افزوده اپل در نزدیکی بازار

ایتنا- شرکت اپل در طول چند ماه اخیر با شایعات متعددی درباره محصولات جدید روبرو بوده است و اطلاعات جدید منتشر شده خبر از آن دارند که ایرپادهای نسل سوم و عینک واقعیت افزوده اپل از برنامه زمان پیش بینی شده توسط اصحاب رسانه جلوتر هستند.
ایرپادهای نسل سوم و عینک واقعیت افزوده اپل در نزدیکی بازار
شرکت اپل در طول چند ماه اخیر با شایعات متعددی درباره محصولات جدید روبرو بوده است و اطلاعات جدید منتشر شده خبر از آن دارند که ایرپادهای نسل سوم و عینک واقعیت افزوده اپل از برنامه زمان پیش بینی شده توسط اصحاب رسانه جلوتر هستند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Cnet، ایرپادهای نسل سوم و عینک واقعیت افزوده اپل دو رده هیجان‌انگیز از محصولات در آستانه عرضه این شرکت هستند و به همین دلیل نیز شایعات فراوانی پیرامون این دو محصول منتشر شده است که در قابل اعتمادترین مورد از این اطلاعات مشخصات فنی و زمان عرضه احتمالی این محصولات مشخص شده است.

ایرپاد 3 یک محصول کاملا قابل انتظار و شناخته شده است و بسیاری از کاربران دو نسل اول این محصول منتظر عرضه نسل جدید هستند و کاربران و اصحاب رسانه نیز به خوبی با آن آشنایی دارند.
با این وجود عینک واقعیت افزوده اپل تنها در حد شایعاتی جسته و گریخته بوده و اطلاعات اصلی آن هنوز مشخص نیستند.
 
ایرپاد اپل

از میان اطلاعات مهم درباره نسل سوم ایرپاد باید به مقاومت این محصول در برابر آب، ارائه سیستم لغو صدای محیطی یا نویز و طراحی بهتر برای جایگیری در گوش کاربر اشاره کرد که مسلما آن را به محصول بهتری نسبت به نسل دوم این هدفون بی سیم بدل خواهد کرد.

نکته جذاب درباره عینک واقعیت افزوده اپل نیز این است که احتمالا این محصول در سال 2020 میلادی به بازار عرضه خواهد شد که این امر برای بسیاری از افراد غافلگیرکننده بوده است.
با این حال بخش دیگری از اطلاعات منتشر شده نشان دهنده این است که این عینک واقعیت افزوده توسط یک شرکت ثالث ساخته خواهد شد ولی اپل بر روی فرایند ساخت و کنترل سازگاری آن با سیستم عامل نظارت کامل خواهد داشت.

شایان ذکر است که اپل هنوز این اطلاعات را به صورت رسمی تائید نکرده است ولی هیچ پیام تکذیبی نیز از سوی این شرکت منتشر نشده است و به همین دلیل نیز امکان واقعیت داشتن این موارد بسیار بالا خواهد بود.
 
کد مطلب: 58513
برچسب ها: اپل ایرپاد
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام