۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

افزایش فروش با ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ

در حال حاضر افراد بسیار زیادی از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی، در زمینه فروش آنلاین در حال فعالیت هستند یکی از عمده ترین امور در این عرصه که باعث پیشرفت شما نسبت به رقیبانتان میشود، افزایش بازدید سایت شما است.
افزایش فروش با ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در حال حاضر دنیای مجازی، دنیایی بسیار گسترده و جهانی است. با توجه به اینکه اکثر افراد دارای موبایل های هوشمند و تبلت هستند به همین دلیل دنیای مجازی طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است.
اکثر افراد برای رفع نیازها و یافتن پاسخهای معتبر برای سوالات خود و همچنین خرید مایحتاج خود به جستجو در دنیای مجازی به خصوص در موتورهای جستجوگر می پردازند. پس با توجه به صحبت های انجام شده می توان گفت که برای هر فروشنده ای که دغدغه ی فروش محصولات خود را دارد ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ امری بسیار مهم است.

در حال حاضر به دلیل حجم بالای مشغله مردم، خرید آنلاین بسیار پر طرفدار است. با توجه به مورد استقبال قرار گرفتن خرید اینترنتی داشتن یک وب سایت فروشگاهی از لازمه های کار یک کسب و کار است. در حال حاضر افراد بسیار زیادی از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی، در زمینه فروش آنلاین در حال فعالیت هستند یکی از عمده ترین امور در این عرصه که باعث پیشرفت شما نسبت به رقیبانتان میشود، افزایش بازدید سایت شما است.


ارتباط بهینه سازی سایت و افزایش بازدید سایت
برای بسیاری از افراد سوال پیش می آید که، در هنگامی که در یک موتور جستجو موضوعی را جستجو می کنند، چرا برخی از سایت ها در صفحه اول و در رتبه های یک تا سه نمایش داده می شوند و برخی دیگر در صفحه دوم؟

در پاسخ باید گفته شود که وقتی شما در گوگل به دنبال موضوعی در جستجو هستید، برخی از وب سایت ها بر اساس اولویت بندی گوگل به ترتیب به شما نمایش داده می شوند.
تحقیقات نشان داده است که سایت هایی که در رتبه های یک تا سه صفحه نتیجه جستجو قرار دارند، جزء پربازدیدترین سایت ها در زمینه کاری خود هستند، این سایت ها با توجه به الگوریتم های گوگل، بر روی بهینه سازی سایت خود کار کرده اند.
در اصل به تمامی فعالیتهایی که با تکیه بر الگوریتم های گوگل بر روی سایت انجام می شود تا سایت بهترین رتبه و جایگاه در صفحات اول گوگل را کسب کند سئو گفته می شود.



رعایت فاکتورهای گوگل و بهبود سئو سایت
همانگونه که در قبل گفته شد گوگل دارای الگوریتم هایی است که براساس آن سایت را رتبه بندی می کند.
شما می‌توانید با رعایت این الگوریتم ها به دیده شدن و بهبود سئو سایت خود کمک وافری کنید. انتخاب مناسب دامنه، توضیحات و عناوین مناسب برای سایت، داشتن ALT در تصاویر، هدرهای مناسب از جمله عوامل کمک کننده به بهبود سئو سایت است.


آیا برای بهینه سازی سایت باید به متخصص مراجعه کرد؟
باید گفته شود که سئو دنیایی پیچیده است که برخی از افراد میتوانند با مطالعه در این زمینه به سئو سایت خود بپردازند. نکته اصلی و قابل توجه این است که گوگل به صورت مداوم در حال به روز رسانی الگوریتم های خود است. یک فرد معمولی نمیتواند فقط با تکیه بر اطلاعات و مطالعه از این تغییرات آگاه شود، زیرا باید دائما اطلاعات خود را به روز کند.

بهترین پیشنهاد و توصیه این است که شما قبل اینکه یک خسارت جدی به سئو وب سایت خود وارد کنید که جبران آن زمان زیادی می بردبا یک مشاوره SEO صحبت کرده و یا یک متخصص سئو را استخدام کرده تا سایت شما بتواند بهترین بازدهی را داشته باشد.
 
 
کد مطلب: 58496
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام