۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲

V50S ThinQ، گوشی جدید ال‌جی محصوص گیمرها

ایتنا - در شرایطی که بزرگان حوزه موبایل مانند سامسونگ و هواوی به دنبال گوشی‌های هوشمند با نمایشگر یکدست و منعطف هستند، برخی دیگر مانند ال‌جی به معرفی پرچمداران تاشو با دو مانیتور مجزا رضایت می‌دهد.
V50S ThinQ، گوشی جدید ال‌جی محصوص گیمرها

در شرایطی که بزرگان حوزه موبایل مانند سامسونگ و هواوی به دنبال گوشی‌های هوشمند با نمایشگر یکدست و منعطف هستند، برخی دیگر مانند ال‌جی به معرفی پرچمداران تاشو با دو مانیتور مجزا رضایت می‌دهد.

به گزارش ایتنا از تابناک، در شرایطی که بزرگان حوزه موبایل مانند سامسونگ و هواوی به دنبال گوشی‌های هوشمند با نمایشگر یکدست و منعطف هستند، برخی دیگر مانند ال‌جی به معرفی پرچمداران تاشو با دو مانیتور مجزا رضایت می‌دهد. احتمالاً این شرکت نمی‌خواهد وارد پیچ و خم‌های طراحی دشوار یک گوشی تاشو با نمایشگر یکپارچه شود.

گوشی جدید LG با نام V50S ThinQ با همین نام در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد. کمی بعد، این محصول با نام G8X ThinQ در بازار اروپا و آمریکا نیز وارد خواهد شد. LG V50S ThinQ دارای دو نمایشگر OLED است که در سایز 6.4 اینچ طراحی شده و در نهایت یک نمایشگر تک رنگ 2.1 اینچی نیز در پشت دستگاه قرار گرفته است که پارامترهایی مانند ساعت، تاریخ، اعلان‌ها و مواردی از این دست را به کاربران نمایش خواهد داد.

 

با نگاهی به سخت افزار و طراحی V50S ThinQ، به وضوح روشن است که هدف LG ساخت یک گوشی موبایل با ویژگی دوگانه است؛ تمرکز بر روی قابلیت‌های گیمینگ این محصول مشهود بوده و دست کم به همین علت می‌توان انتظار فروش مناسبی را برای این محصول داشت. V50S ThinQ دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. قلب تپنده V50S ThinQ را تراشه Snapdragon 855 تشکیل می‌دهد.

این گوشی هوشمند به یک باتری با توان 4000 میلی آمپر مجهز شده است که با پشتیبانی از شارژ سریع 21 واتی، خود را به پرچمدران روز نزدیک کرده است. در پشت دستگاه دو دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور الترا واید 13 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی با حساسیت 32 مگاپیکسل تعبیه شده است.

 

به گفته این شرکت، V50S ThinQ دارای قابلیت و ویژگی‌های اختصاصی به منظور اجرای بازی‌ها است. بخش بزرگی از این قابلیت‌ها را برنامه‌های نرم‌افزاری تشکیل می‌دهند. V50S ThinQ با قیمت 1199 دلار به فروش خواهد رسید. به نظر می‌رسد که V50S ThinQ برای کاربرانی که بتوانند فاصله مابین دو نمایشگر را تحمل کرده و به دنبال یک گوشی گیمینگ دوگانه هستند، گزینه مناسب اما نسبتاً گران قیمتی باشد.
کد مطلب: 58470
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام