۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸

تعطیلی بیش از هزار فروشگاه ودافون در اروپا

ایتنا - مدیر عامل شرکت ودافون گفت این شرکت ۱۵ درصد از ۷۷۰۰ فروشگاه خود را در اروپا می‌بندد.
تعطیلی بیش از هزار فروشگاه ودافون در اروپا

نیک راید  مدیر عامل شرکت ودافون گفت این شرکت 15 درصد از 7700 فروشگاه خود را در اروپا می‌بندد و باقیمانده آنها را ارتقا می‌دهد چون مشتریان بیشتر آنلاین خرید می‌کنند و انتظارات آنها از خرید در فروشگاه تغییر کرده است.

به گزارش ایتنا از تسنیم، این گروه وضعیت فروشگاه‌های خود در اروپا را بررسی می‌کند تا بداند مشتریان در هر موقعیت چه چیزی می‌خواهند. 40 درصد از فروشگاه‌های این شرکت تا سال 2021 تغییر شکل می‌دهند.

 خدماتی که شرکت‌های اپل و آمازون به مشتریان ارائه می‌دهند، انتظارات آنها را تغییر داده است و ودافون امیدوار است با بازاریابی هدفمند و اختصاصی خدمات خود را سریعتر از رقبای سابقش مثل داچ تلکام و تلفنونیکا بهبود بخشد.

راید گفت:« اگر عقیده دارید 40 درصد معاملات شما دیجیتال خواهد بود، بنابراین چرا باید یک نفر به فروشگاه برود. سفرها و اهداف خرید از فروشگاه تغییر کرده است».
وی گفت ودافون از فناوری های جدید مثل ربات‌های سخنگوی دارای هوش مصنوعی برای کمک به مشتریان در خرید محصولات و خدمات تنها با سه کلیک استفاده می‌کند.
ولی ودافون، دومین اپراتور بزرگ موبایل دنیا، قصد دارد فروشگاه‌های بیشتری را در انگلیس باز کند.
این شرکت در سپتامبر طرح‌های خود را برای باز کردن 24 فروشگاه انحصاری در انگلیس در سال جاری میلادی اعلام کرد و در حال بررسی امکان افتتاح 50 فروشگاه دیگر در 2020 در ارتباط با خدمات جدید آنلاین است.

 انگلیس بازار خانه ودافن است. رید گفت آلمان موتور رشد این شرکت خواهد بود. ودافون «یونیتی میدیا» بزرگترین شبکه کابلی آلمان را در یک قرارداد 22 میلیارد دلاری برای خرید سرمایه های لیبرتی گلوبال به دست آورده است.
وی گفت:« من مطمئنم آلمان با 40 درصد جریان آزاد پول نقد، قلب شرکت است. ما حالا یک موقعیت سرمایه‌ای عالی در این بازار داریم».
ودافون قصد دارد تا سال مالی 2021، هزینه های خود را 1.2 میلیارد پوند کاهش دهد.
کد مطلب: 58467
برچسب ها: ودافون مدیریت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام