ایتنا- مطالعات و بررسیهای مختلف نشان میدهد که ابزار گوگل آنالیتیکس، همه مسائل و اطلاعات مربوط به رفتار مشتریان را بیان نمیکند.
گوگل آنالیتیکس، همه چیز را بیان نمیکند
22 مهر 1398 ساعت 15:58
ایتنا- مطالعات و بررسیهای مختلف نشان میدهد که ابزار گوگل آنالیتیکس، همه مسائل و اطلاعات مربوط به رفتار مشتریان را بیان نمیکند.
گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای آشنا برای افرادی است که وبسایت دارند. این ابزار، آمار بازدیدکنندگان وبسایت را با جزئیات مختلف نشان میدهد.
دارندگان وبسایت با تکیه بر این ابزار میتوانند سایت خود را از لحظات بازدیدکنندگان تجزیه و تحلیل و برای بهبود وضعیت وبسایت خود برنامهریزی کنند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از نکست وب، بررسیها نشان میدهد که عملکرد گوگل آنالیتیکس در مورد نمایش رفتار مشتریان معیوب است؛ از این رو دارندگان وبسایت استقبال چندانی از اعداد و ارقامی که گوگل آنالیتیکس به آنها ارائه میدهد، نمیکنند.
اگر با محتوا سر و کار داشته باشید، به خوبی میدانید که درک رفتار مشتریان و احساس آنها کار راحتی نیست. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس میکوشند که درک عمیقتر و بهتری به کاربران خود ارائه دهند، ولی در بسیاری از موارد این امکان برای آنها وجود ندارد.
گوگل آنالیتیکس از نظر آماری، بسیار خوب و راضیکننده است، ولی مشکل اصلی این است که رفتار مشتری را به طور کامل تحلیل نمیکند و این شما هستید که به عنوان صاحب کسب و کار باید آمارها را تجریه و تحلیل کنید و از روی اعدادی که مشاهده میکنید، بفهمید که مشتریان چه مسائلی را دوست دارند و روی چه چیزهایی سرمایهگذاری میکنند.
کد مطلب: 58463
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58463/گوگل-آنالیتیکس-همه-چیز-بیان-نمی-کند